A főnök azt hiszi, neki mindent lehet

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot

 

Tisztelt Mt!



Megváltozott munkaképességű vagyok és 4 órában dolgozok egy védett szervezetnél, a lámpagyárban. Állómunka jellegű munkát csinálok, és napi 4 kilóméter az oda út, messze lakok a munkahelyemtől. Hiába kértem a csoportvezetőt hogy helyezzen át máshová, mert nem szeretném ezt csinálni, mert nem bírom az állómunkát és talpi ín gyulladásom lett tőle, visszereim, lábaim pedig fájnak, ha állómunkát végzek.


A csoportvezető ezt annyival intézte el, hogy akkor ülve csináljam, de ha ülve csinálom, akkor meg a karom fájdul meg, ahol nyúlok az anyagért, amivel dolgozni kell. Megpróbáltam ülve csinálni, úgy ténylegesen lassabb és a munkatársaim is lecsesztek, hogy miért vagyok ilyen lassú, így hát felálltam és úgy sokkal gyorsabban ment a munka igen, ám de elkezdett fájni a lábam, fájt a gerincem és a derekam nem tudtam mit csinálni, a főnökeim nem foglalkoznak vele, ma épp 50 db raklappal akartak csináltatni velünk lámpát, egy raklapban 75 db. lámpa van. Itt asztalszázalék is van, és teljesítménybér is. 2 óra teljesítménybér+ 2 óra órabér.

 angry-boss-resized-600.gif

Sokszor kiabálnak az emberek, a feletteseim azt hiszik, bármit megtehetnek, a főnök is olyan típusú ember, aki azt hiszi, hogy bárkibe belerúghat, egyszer, amikor végeztünk a munkával és nem volt más lecseszett, hogy menjek, dolgozzak, ne üljek mikor csak 1 percre ültem le pihenni. Itt nagyon nagy hajtás van, nem olyan, mint amilyennek az ember gondolja. Mikor itt vannak emberek ellenőrizni a céget, ők teljesen máshogy dolgoztatnak akkor, mindenki lassan dolgozik, és nem kiabálnak, nincs zűrzavar.



Kérem, mondják meg nekem, milyen intézkedést lehetne tenni, illetve olvastam, hogy nincsen olyan, hogyha az egyik munkatársad rosszul dolgozik, akkor te is kevesebbet kapsz, itt még is van, asztalszázalék mit lehetne akkor tenni? Feljelenthetem a céget félretájékoztatás miatt, illetve azért mert a betegségeimet nem veszik figyelembe?



Üdvözlettel: József