Visszakérik a pénzemet

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre

Üdvözlöm!

Történetem a következő. Munkaadómnál 2 hete megszűnt a munkaviszonyom. A munkaviszony egy munkaközvetítő cég által jött létre, ők jelentettek be engem 8 órás munkaviszonyra miközben a kiközvetített cégnél több mint napi 11 órát dolgoztam. A felmondásom után a cég tulajdonosa nem akarta kifizetni a fennmaradt béremet, majd hosszas vitázás után megegyeztünk abban hogy nem a napi 11 órás béremet fizeti ki mint ahogy eddig hanem csak a 8 órásat., hivatkozva arra hogy ő ezt a levont összeget most tanulópénznek szánja.

19dcydatfeweejpg.jpg

Belementem ebbe. A munkaközvetítő cég még aznap jelentkezett hogy kész vannak a kilépő papírjaim és átvehetem a fizetésem 116 100 Ft-ot. Másnap elmentem az említett papírokért plusz a fizetésért, átvettem azokat, és aláírtam egy emailt melyet a cég kűldött a munkaközvetítőnek melyben az volt hogy megegyeztünk abban hogy csak a 8 órás béremet fizeti ki. Ennek a papírnak az aljára ráírtuk hogy sem részemről sem a cég részéről nem áll fenn további követelés. Gondoltam itt végeztem a céggel, de nem. Egy pár napja a cég egyik asszisztense felhívott hogy én 24300 Ft.- tal többet kaptam, mivel félreértés történt köztük és a munkaközvetítő között, és vigyem vissza ezt az összeget a munkaközvetítőhöz.

Kérdésem hogy ezt jogosan követeli-e tőlem a cég?Akkor ezzel az erővel bármelyik nap felhívhatnak hogy most ennyit meg ennyit vigyek vissza? Én a kilépőpapíron 116 100 Ft.-os összeget sehol nem látok. Azon az van hogy a 8 órás bejelentett béremet vettem át.

Várom megtisztelő válaszukat.

Üdvözlettel: Miklós