Terhesen nem taníthatok

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre

 

Tisztelt MT!

2015 szeptemberétől dolgozok jelenlegi munkahelyemen (alapítványi középiskola) határozatlan idejű szerződéssel, főállásban. A héten egyszer egy vidéki általános iskolában vagyok óraadó (2016 szeptemberétől). 2017 januárban teherbe estem (10.27-re vagyok kiírva), ezt be is jelentettem kb a 7. héten (gondoltam időben szólok, hogy ne tervezzenek a következő évben velem).

young-pregnant-woman-sitting-on-the-window.jpg

Közben tudomásom van jutott, hogy június 30-val szerződést akarnak velem bontani (csak óraadó lennék). Az iskola 2018. június 30-ig fog működni, utána jogutód nélkül fog megszűnni. Ez már biztos. Ma a gazdasági vezetővel való beszélgetés során​ azt javasolta, hogy nekik minél kevesebbet kerüljek....Menjek már április közepén táppénzre.

Ezzel együtt mondják fel a vidéki általános iskolában is, mert az törvényellenes ugye, hogy a főállásban táppénzen vagyok, óraadóként pedig dolgozok. Tehát mondjak le a főállású és óraadói fizetésemről a táppénzért. Én ezt nem akarom, mivel jól érzem magam, szeretnék dolgozni tanév végéig.

Azt is mondta még, hogy táppénz alatt felbonthatják a szerződésemet, mert a törvény megengedi. Kérem segítsen, mit tegyek?

K.

Hirdess a Munkahelyi Terror blogon és 1 HÓNAPOT AJÁNDÉKBA ADUNK. A részletekért KATTINTS!