Magyar Oktatási Intézet - Win-win
Tovább folytatódik a Magyar Oktatási Intézettel kapcsolatos eszmecsre. Dzsúúúsz lesz, azt megígérhetem.
Sziasztok.
Azért írok egy mailt, mert már majdnem egy éve a Magyar Oktatási
Intézetnél dolgozok, és szeretnék helyretenni pár dolgot, melybe az
álláskereső kisasszonyok és urak nem látnak bele, sőt ti sem, és
kiírjátok hogy házalós tukmálós lehúzós meló, ami kicsit érdekesen
hat, mert ha ilyen lenne, szerintem senki nem dolgozna itt :)Az első fő kérdés: ki kit húz le? Többek közt idén csináltunk 18
magyarországi aquaparkkal kampányt, amihez biztosítottunk 10
napijegyet 5000 Ft-ért, nagyon egyszerű felhasználással: ha elmész a
barátaiddal pl. Zalaegerszegre vagy Debrecenbe aquaparkba, 4 emberből
kettőnek belépőt kell venni a fürdőpénztárnál, kettőt pedig megkaptok
mellé - ott már ingyenesen - két voucher/kupon leadásával, amiket mi
adunk. Nos, ez konkrétan azt jelenti, hogy megvesztek 7000 Ft-ért két
napijegyet Zalaegerszegre vagy 8400 Ft-ért Debrecenbe, a másik kettőt
ott már nem kell fizetni, ergo: egy belépéssel nem csak a füzet árát
spóroltátok meg, hanem már pluszban is vagytok. Ez a gazdasági modell
arra nyújt lehetőséget, hogy a fürdők is feltöltsék a szabadon lévő
helyeiket, ebből legyen pluszbevételük (és persze ha egy fürdő jó, az
emberek mesélik a barátaiknak, stb, tehát a hozzáadott reklámértéke is
magas lehet), az emberek átlag két jegy elhasználása után már
spórolnak (az érvényesség december 31), nekünk pedig mint külsős
reklámcégnek ezekből az 5000 Ft-okból van a bevételünk, amit az
emberek kifizetnek. Ezért nem értem a "lehúzás" részét.Házalós meló - érdekes meglátás, még egyet is értenék vele, ha nem
"házaltuk" volna be magunkat a Sándor Palotába, a Parlamentbe, a
Magyar Államkincstárba, a Nemzetbiztonsági Hivatalba, az összes
minisztériumba, vagy pl a MOL összes szakszervezetébe, Polgármesteri
Hivatalokba, stb... kíváncsi vagyok, hányan lennének képesek ugyanígy
beházalni magukat :)A "tukmálós" része tetszett a legjobban: a cégnek pont azért az a neve
ami, mert tárgyalástechnikát és reklámpszichológiát tanítunk az
embereknek. A sikeres tárgyalás alapja a win-win kommunikáció, tehát
hogy mind a két fél úgymond győztesnek érezze magát, a tukmálás pedig
a wil-loose forma, ahol én rohadt jó vagyok, mert rátukmáltam valakire
valamit, pedig semmi szüksége nem lett volna rá és csak azért veszi
meg, hogy húzzak már a fenébe... Igen, így is lehetne csinálni, ha egy
évre tervezné a cég a jelenlétét. Csakhogy tilos tukmálni, hiszen a
későbbiekben is csinálunk kampányokat, és ha valakinél egyszer rossz
szájízzel válunk el, hát azt az embert később már semmi sem fogja
érdekelni. Nálunk aki tukmál, attól megválunk. És elgondolkodhatnának
az emberek azon is, hogy miért nem lehet interneten rendelni ilyen
kampányokból, vagy miért nem lehet leemelni egy bolt vagy egy
benzinkút polcáról ezeket. Pont azért, hogy megtanuljunk rengeteg
dolgot, és azáltal, ha valakinek már profi technikája van, az igenis
hasznos tud lenni nem csak nálunk, bárhol az országban.Még egy pontosító információ: nálunk nem lehet több százezret
megkeresni, főleg nem milliókat, magasabb a keresetünk mint az átlagos
dolgozóknak, viszont van egyfajta szabadságunk. Nem mondja meg senki,
mikor ülhetünk le egy étterembe ebédelni, vagy mikor kávézhatunk,
nincsenek "minimális elvárások".Szeretem a dolgokat objektíven szemlélni, nem csak egy oldalról,
gondolom Ti is, ezért írtam le a fenti dolgokat. Ebből is nyugodtan
csinálhattok cikket.Üdv