SS Kft. 3. rész - Mindenki dugta, aki számított

Munkahelyi Terror "Jézuska" - Adománygyűjtés rászoruló gyermekeknekA részletekért kattints ide!

 

Munkáltatónk évente százmilliókat vett fel állami támogatás formájában.

 

Az egyik módszer a munkahelyek számának növelése, új munkavállalók alkalmazására
kiírt tender volt.
Először rácsodálkoztam a jelenléti ívre, de aztán eltünt.
Az új kollégák neve nem véletlenül volt ismerős: a vezetők rokonai, ismerősei voltak, akik
után jelentős adókedvezmény is járt.

 

A másik módszer a "technikai, technológiai" fejlesztések témaköre volt.

 

A módszer: a "tűzhöz közelálló" pályázatíró cég, és a velük kapcsolatban álló beruházó.
A meg nem valósult projektek szintén jelentős összeget hoztak.
Az osztozkodás meg kitudja milyen arányban történt.

 

Az irodai dolgozók megrendszabályozása az üzemi munka volt.
Egyszer az egyiköjük sírni, majd nevetni kezdett és nem hagyta abba.
Idegösszeroppanás!
Szólltam az üzemvezetőnek, aki annyit mondott: "Vidd ki a telepről, de ne lássanak!
Majd észreveszi valaki!".

 

Én elvittem orvoshoz.
Azt a napot: igazolatlan távollétként írták be a jelenléti ívbe.

 

Volt egy elzárt rész.
Itt dolgoztak a "csókosok".
A munkájuk az átcimkézés volt, azaz a EU-n keresztül Kínából érkezett számítógép tartozékokat hamis cimkékkel látták el.

 

Innen történt a "lámpaernyőzés" is.
Ez a vezetők általi lopás szlengneve volt.
Lényegében valamit leselejteztek, majd szállítólevéllel kivitték a telepről, mint
elektronikai hulladékot.
Azután jött szállító pecsételve, mert a hulladékátvevőnek nem kellett vizsgálnia
mit vesz át, csak, hogy veszélyes-e, és kilóra megvan-e.

 

Volt egy kereskedő hölgy.
"Éva Braun" élet és halál ura volt.
Igaz szakmunkásként kezdte, de plázacica kinézete volt.
Így egyszerre dugta aki számított a cégnél.
És mind tudtak a másikról!

 

Én azzal vágtam el magam, hogy egy alkalommal a "gettó szépének" neveztem.

 

Másnap kiderült ( 10 perc nyilvános megalázás után), hogy előző nap sok hibám
volt ezért le is vettek a fizetésemből 10 000 Ft-ot.

 

Néha jöttek vendégek is.

 

Egyszer megszóllítottak angolul, és én angolul válaszoltam.
Ez azért sokkolt mindenkit, mert a cca.: 40 fős irodai létszámból ( "sindlerék"), csak
két ember beszélt angolul.

 

Ettől kezdve, ha valaki jött hozzánk "Berlinből" egész egyszerűen ránkzárták az ajtókat.
A baj csak az volt, hogy sem a mosdót, sem a vizet nem tudtuk megközelíteni.
( Az esetleges tűzről nem beszélve, mivel telefon egyedül az üzemvezető irodájában volt.)

 

Egy pénteki napon a tulaj lejött szétnézni.
Amikor lógó nyelvvel kisérték kifelé elkiáltotta magát: "Ellopták a telefonom!".

 

Azonnal leálltunk.

 

Sorba kellett állni az asztalok mellett és mindent átkutattak az "SS" legények.
Mikor javasoltam, hogy csörgessék meg "Már biztos kikapcsolta a Kutyája" volt a válasz.

 

Végül a WC-ben volt a telefon.
Nem ismerte el, hogy Ő hagyta ott, úgyhogy aznapra csak 80 % bért kaptunk.

 

Új telefont kellett vennie: "Ügyvezető vagyok. Nem fogok egy szaros telefonnal járkálni.!".


folyt.