Létezik valódi otthon végezhető munka?

Sziasztok!

 


A szuperinfóban mindig van "Otthon végezhető munka" és most kíváncsi voltam egyre hogy még mindig ugyanaz a kamu dolog megy-e mint régebben.Sajnos még mindig ugyanaz az átverés kering, pedig sok munkát lehetne otthonról végezni a szélessávú net segítségével de sajnos otthon végezhető munkát amiért fizetést is kapok olyat nem találtam idáig se.Nézzétek meg a mellékleteket, a szuperinfós hirdetéstől kezdve beszkenneltem a válaszát is az illetőnek.Pénzt még nem utaltam neki, max én is feladok egy hirdetést a szuperinfóba és küldözgetem ugyanezt a levelet, végülis ez egy otthon végezhető borítékolási munka! :-).Sok választásom nekem sincs most. :-(.Érdekes a papír amit küldött, látszik hogy fénymásolat, persze hibajavítóval át van rajta írva a fizetendő összeg... és még tollal rajzolva is vannak rá díszítések. Hihetetlen hogy mik vannak manapság.


Valaki egyáltalán talált bármiféle otthon végezhető munkát amiért fizetést is kap??

(Nagyításhoz kattints a képekre)

Despota: 1

 

 

Despota: 2

 

Despota: 3

 

Despota: 4