Motiváció egy mondatban

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Szia Despota!


Régen írtam már levelet, de azért ha nem is napi szinten, de igyekszem követni a blogodon folyó tevékenységet. Sajnálattal tapasztalom, hogy nálad is (mint ahogy szinte mindenütt) eluralkodott a nyelvtannácizmus és az egymás fikázása. Konkrétan a postás bejegyzésedre gondolok, ahol a beküldő (is) kapott hideget-meleget, de érdemi segítséget vajmi keveset. Ezzel kapcsolatban is van véleményem, bár ez közvetlenül nem kapcsolódik a „történetem” témájához. Egészen másképp kell, hogy hasson (és mutasson) egy olyan blog, ami a beküldött levelekből él, és másként az, amit egy „hivatásos” író – vagy mondjuk úgy gazda – gondosan szerkeszt és publikál. A(z) MT éppen arról szól, hogy az utca embere is felületet kapjon, legyen akár utcaseprő, egyetemi professzor vagy az említett esetben egy postás. Neki egyébként sem az a dolga, hogy írja a leveleket, hanem, hogy továbbítsa. De ezt most hagyjuk… Az érdemi történetem kevésbé véres, mint hogy terrorba illő legyen, viszont napi aktualitása van egyre több ember számára.
 

Jöjjön a történet:

 oneletrajz_motivacios_level_cikkbe_dipli.jpg

Motiváció egy mondatban

 

A minap összefutottam egy ismerősömmel, aki (majdnem) 50 éves, és éppen munkát keres, „természetesen” nem nagyon talál. Pontosabban szólva még nem kapott választ a benyújtott pályázati anyagaira. Szó szót követett és viszonylag gyorsan eljutottunk a motivációs levélig. Kérdezte, hogy van e ötletem, mit írjon bele a sablonokon kívül. Hogy időt nyerjek a válaszra, kértem mondja el mit írt eddig. Kb. fél oldalon összefoglalta azt a standard szöveget, ami ilyenkor szokás, ráadásul ötvözve azokkal a tényekkel, amit már az önéletrajzában is rögzített. Ilyen-olyan végzettség, több-kevesebb tapasztalat, empátia, jogosítvány, miegymás.

 

Valamiért nagyon pihent lehettem, mert amint befejezte, rögtön beugrott egy szokatlan, de nagyon is helytálló, ráadásul tényszerű „megoldás”. Törölj ki mindent, és csak egy mondatot írj! 48 éves vagyok, ez azt jelenti, hogy még legalább 15 évet szeretnék dolgozni.

 

Az eredményről egyelőre nincs információm!

 

Üdv: Jumbóka

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot