Megkért, legyek a szeretője

Nemrég érkezett a következő kis történet Annus75-től, akit főnöke arra kért, legyen a szeretője. Kellemes hétvégét Mindenkinek, olvasói levéllel legközelebb hétfőn jelentkezünk!

*UPDATE: Miel nevű olvasónk hívta fel a figyelmemet arra, hogy ez a történet szinte szórol szóra megjelent az nlcafe.hu oldalon, egészen pontosan itt: http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=112264 . Annyit fűznék hozzá, hogy a tegnapi bejegyzéshez érkezett a történet, meg lehet sasolni. Mellesleg köszi Annuska75, remélem legalább veled esett meg a dolog...


Egy hete dolgoztam együtt az új főnökömmel, aki tökéletes úriemberként és jó főnökként viselkedett. Tisztelet adva a munkának és nekem is mint dolgozónak és mint nőnek. Megköszönte az elvégzett feladatokat, felállt ha beléptem az irodájába, kihúzta nekem a széket ha hellyel kínált, stb.

 

Nagyon megörültem mikor egy új projektben valódi feladatot kínált nekem, nem csak adminisztratívat. Ez a szabim előtti utsó napon volt, és ezért lelkesen elfogadtam a vacsora meghívását, hogy az elutazásom előtti este befejezhessük a beszélgetést.

 


Vacsora közben beszéltünk sok mindenről, és teljesen egyetértettünk a munkát érintő dolgokkal és általános, de fontos témákkal kapcsolatban is. Beszélt a családjáról, a feleségéről és a két felnőtt gyerekéről is.

 


Aztán az étteremből kifelé jövet, rám dobta a bombát: meginvitált, hogy legyek a szeretője. Köpni nyelni nem tudtam, csak arra tudtam hivatkozni, hogy én házas vagyok (amit egyébként tudott már előtte is), mire ő annyit mondott, hogy ő is az. Erre csak azt tudtam válaszolni, hogy akkor én máshogy vagyok házas mint ő.


Fogalmam sincs, hogy mit csináljak. Nem tudom, hogy minden udvariasság, és tisztelet csak amiatt volt-e hogy becserkésszen, vagy valóban ilyen. Meg fgogja-e változtatni a munkakapcsolatot a tény, hogy elutasítottam? Mi lesz ha bosszút áll a sértett hiúságáért? Mi tehetek, ha elfajulna a helyzet? Mi a jogi megítélése egy ilyen helyzetnek?

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.comcímre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!

Hirdessen nálunk a lehető legolcsóbban! A részletekről érdeklődjön emailben!