Levegőnek néznek

Azt tetszett gondolni, ma nem lesz új poszt? Tévedés, ma is új olvasói levéllel jelentkezünk. Krisztián mesél munkahelyéről, ahol kutyába sem veszik egy ideje, mert összekülönbözött az osztályvezetővel.

Kedves Szerkesztő!

 

Egy biztosító cégnél dolgozom több, mint 6 éve. Irodai munka, mondhatni igazi mókuskerék, de megszoktam, jól is éreztem magam egészen idén januárig. Történt ugyanis, hogy összekülönböztem az osztályvezetővel, azóta minden megváltozott körülöttem.

 

Korábban igen jó kapcsolatot ápoltam a kollégákkal,néhányukkal hétvégenként is összejártunk, de ennek vége. Főnököm parancsba adta mindenkinek, hogy nézzenek levegőnek, ne beszélgessenek velem, különben  "leépítésekre" számíthatnak.

 

Azóta legtöbben már nem is köszönnek, elmaradtak a hétvégi összeröffenések, síri hangulatban telnek a napok.

 

Mindezt onnan tudom, hogy főnököm a szemembe mondta: mindent megtesz, hogy felmondjak.

 

Nem tudom mit tegyek. Manapság nem könnyű új munkahelyet találni, de ilyen légkörben szinte lehetetlen megmaradni!

 

Krisztián

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.comcímre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni!