Lefejelt, állkapcson ütött a kolléga

A hét első napján egy igen megdöbbentő levelet olvashattok. A történet önmagáért beszél, nem szorul komolyabb bevezetőre.

Szeretném, ha konstruktívak lennétek és a szokásos "hülyevagyelkúrtadtebaromállat"  hozzászólásokat mellőznétek!

Üdvözlök mindenkit !

 

Egy 47 éves Tehergépkocsi vezetö vagyok egy Magyar Közép dunántúli Erős áramú cégnél.

 

Közel 3 éve dolgozom itt, és egy  munkatársamnak már a kezdetén,   úgymond ,,célpontja,, lettem.

 

Talán nem voltam neki szimpatikus, de mindig beszólt élcelődött, nem hagyott semmit szó nélkül, mi egy brigádban dolgozunk de szerencsére csak közvetve vagyunk egy mással kapcsolatban, mert nem mindig dolgozunk együtt.Én mivel soför vagyok, Ö villanyszerelö, csak anyagot  szállítok nekik, illetve, darus kicsin dolgozom és csak néha vagyok munka kapcsolatba vele.Elmondanám nagyon sok dolgozónál népszerü vagyok ,viccelödök, szimpi vagyok nekik, bírnak, megosztott a táborom.

 

De Ö lebénáz, eleinte tényleg gyakorolni kellet, a daruzást, mert nem csináltam csak itt a cégünknél, de van 28 éve hívatásos jogsim,másnak ez nem volt probléma ,inkább segítettek, a főnökeim akik közvetlen építés vezetők, látták bennem az új seprő jól seper szlogent, és több feladatot bíztak rám, kijelentették az előző kollégáim, akik voltak egy páran mint sofőrök, egyik sem volt ilyen megbízható, és sokoldalú, mint én 3 szakmám van, sőt a 17 tonna összsulyú, Mercedes darus gépkocsit, mely 16 éves, rendszeresen karbantartom, mindig munkára indulásra kész. még télen a legnagyobb hidegben is hidegindító nélkül indítottam, itt a cégünknél.

 

Rendszeresen és megfelelöen ,határidöben, és hibátlanul, adom le a menet okmányaimat, ez nekem természetes, de a cégnél a többi vill.szer soföröknél, a ,,trehányság, koszosság jellemző, de az a baj a fönökök is csak a munkát hajtsák, az legyen, meg a munkatársi viszonyokkal, az autó állapotával csak akkor foglalkoznak ha már baj van ,vagy elromlik valamelyik, és keményen fizetni kell érte.

 

Ezt az Ö munkatársam és egy páran akit már maga mellé dumált ellenem, nem bírják elviselni ,hogy jó vagyok a fönökömnél, legszívesebben kirugatnánk, cak ez eddig nem ment nekik. Na erre kiderült ,hogy a tisztelt kolléga MINDENT  visszamondott az Ö-nek söt kiforgatta a szavaimat, teljesen mást is mondott ,olyat amit én nem is momdtam, rájöttem ezt a kollégát elöre beépitette ellenem az Ö munkatársam?!

 

Aztán elfajult a dolog, odáig hogy tavalyi év végi céges ,éttermi rendezvényen, ahol mindenki, én is az ital hatása alatt voltunk már, a teraszon levegözés közben persze miröl lett volna szó mit a munkáról, és az Ö és társai is ott vitatkoztak, valamin, és ÉN akkor olyat mertem szólni ami IGAZ  volt ,hogymiért kellettaz autóinkba GPS rendszer is, magukra vették azonnal amit mondtam, egy mást uszitották ellenem az Ö t is aki  akkor ott sem volt, kihívták a teremböl, és szóban nekem estek, az egyik épités vezetönket is kihívták ,aki mindig most is Öket pártolta, és gyaláztak, stb.

 

Volt bennem is de nem provokáltam senkit, és semmit se, ekkor aki az új kolléga aki rakodóm is volt a beépitett ember, szó nélkül, LEFEJELT!, állkapcson ütött, úgy fogták le a többiek.

 

Eleredt az orrom vére, fájt az állam, azt hittem eltört elrepedtek, fogtam a telefonom ,kíhívtam ,a Rendörséget, a többiek elött, nem akadályozták meg, csak ,,köpködtek,, rám közben ,amikor Yard megjött, a verekedö bemenekült a terembe, benn vagy 45 dolgozó láttára, utána ment a rendör, hogy ö volt –e az elkövetö, nem voltam bent de tagadhatta, mert a rend öre, azt nyilatkozta, vagy feljelentem,, de nincs nagy esélye ,hogy mellém áll valaki tanunak, vagy azt mondom elestem ,valami közeli lépcsön.

 

Bevitettem magam velük az ügyeletre látleletet, vetetni, könnyü 8 napon belüli testi sértés lett a vége, ugye a rendör csak ha 8 napon túli ,akkor tesz hívatalból feljelentést.

 

Én utána már nem mentem vissza, haza vittek a a rendörök, utána 2 hét szabin voltam, közben ,,kurvára,, meditáltam hogy, az elkövetö, kollégát feljelentem, többször is ennek a szélén álltam, már, már úgy volt de aztán letettem róla, a látlelettel a kezemben. Átgondoltam, hazudni, fognak, a tanúi, is akit maga mellé állit, az Ö –is föleg, még a végén én járok rosszabbul, féltettem, és féltem az állásomat, föleg a  mai helyzetben.

 

Visszamentem 2 hét után melóba, megfogadtam ezzel a két emberrel, nem fogok, kezet, nem beszélek, velük, levegönek nézem öket, és közvetlen nem is köszönök nekik, csak ha mások is állnal ott, akkor csoportos köszönést váltok ki. Ök ezen meg is lepödtek ,és látom sérelmezik ,de ennek már 3 hónapja és ebbe beletörödtek, egy két mukatársam, kicsit másképp tartozkodóbb lett velem szemben, hüvösebb a légkör, akiket ugymond megdumáltak a hátam mögött, és ez igy megy mostanság is.

 

A fönökeimtöl, vártam legalább kérdöre vonják, a verekedö kollégát, kap valami irásbelit, vagy retorziót kap, de SEMMI! eltusolták az ügyet, csak rajtam mullana, hogy a Nagyfönök megtudná mindezt ,de ilyen nem jut a fülébe mástól a cégnél, mert félnek a balhétól és sokan belekeverednének. Lapitanak az elkövetett eseménnyek után, a mai napig nem tudják tettem –e feljelentést, megkérdezni nem merik, Öket is berángatnák, na ezt nem, akartam elérni ,még jobban elfajuljon a dolog.

 

Májusban lesz egy brigád kirándulás Prágába, ÉN elöre kijelentettem nem megyek, de azért az Ép.vez csak felirt, mint sejtettem, csak azért hogy kilegyen a létszám a kedvezményes utazáshoz, én abban a pillanatban lemondtam, csak ezért eltürik a pofámat, hogy olcsóbban megusszák, a kirándulást?

 

Pedig nagyon elmennék, de ezek nem tudnak viselkedni ott sem, csak inni fognak, és zabálni, potya pia, potya kaja, a jelszó, Prágáról ezek szinte semmit, nem tudnak, azt se tudja némelyik melyik irányba indulna el…

 

Primitivek, együgyüek, szar keverök, , képmutatók, kétszinüek , még egymással szemben is, és én ezt jól láttam a kezdetektöl, ezért vagyok kicsit külömb náluk na ezt se bírják de csak némelyikük elviselni.

 

Kicsit szedett, vedett, a taglétszám, a fönököket meg nem érdekli, ez hisz van köztük is olyan aki nagyon tud velük azonusulni,amúgy jó kis cég, rendesen fizet, nem is rosszul,a kollektíva is jó lenne ha egy pár ilyen kolléga ,nem ,,fertözné,, meg a levegöt körölöttünk.

 

HÁT ITT TARTOK A MAI NAPIG, KÉRNÉK TANÁCSOT, JÓL CSELEKSZEM- E, VAGY MI TÉVÖ, LEGYEK A TOVÁBBIAKBAN, MERT ÉN KIBÉKÜLNÉK VELÜK, DE A MÁSIK ÉNEM AZT SÚGJA ILYEN NYILVÁNOS, MEGALÁZTATÁS UTÁN MÉG ÉN ,ALÁZKODJAK MEG NEKIK,!?

 

Üdvözlök mindenkit !


Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre várja Erynnis.