Találunk helyetted mást

Inzert történetéből kiderül, van még mit tanulnunk a külföldi példékból.

Bár magyar vagyok, de Magyarországon egyszer dolgoztam! Amikor kisbabát vártam, azt mondták nekem: találunk helyetted mást, nagy a sorbanállás.
Ennyi.

Amikor kisfiam 2 éves volt, egy orosz céghez mentem munkát keresni.Félve kérdeztem FÉRFI orosz főnökömet, nem gond, hogy pici gyermekem van?
A válasz? Menj , az az asztalod, dolgozzál. Mi oroszok vagyunk, szeretjük az ANYÁKAT.

Az a munkahelyem megszűnt sajnos, imádtam. De jelenleg TÖRÖK cégnél dolgozom. Hát ugye már nagyobb a kisfiam. Itt amikor felvetettem a gyermek kérdést, azt a választ kaptam: mi muszlim emberek vagyunk és törökök. És én tudom, ez a válasz mit jelent. Azóta is ott dolgozom és senki sehova nem akar engem elküldeni. Sőt, a FÉRFI főnököm szól nekem, "nem kell még menned az oviba"??

Hát.. Lehet tanulságos.