Az új fiú jobbnak bizonyult

A héten a Dzsúúúsz szót javaslom BB-díjra, akinek van jobb ötlete, az kommentben ossza meg velem. Most pedig következzen egy történet, amelyben olvasónk egy ismert budapesti szórakozóhelyen próbált szerencsét, de a próbanap után elküldték.

Sziasztok!

Szeretném megosztani veletek ami velem történt a napokban...Hosszú keresgélés és vagy 50 elküldött önéletrajz elküldése után egy ismerősöm munkát ajánlott,természetesen nagyon megörültem,hogy végre rendeződni látszott a helyzetem..Reggel 5-kor keltem,napi 4 órát utaztam,de volt munkám!Aztán az egyik nap kaptam egy telefonhivást,hogy az önéletrajzom felkeltette az érdeklődésüket és legyek szives megjelenni xy..helyen xy időpontban..Mondtam,hogy az időpont nem jó,mert jelenleg dolgozom mire közölték,hogy semmi baj akkor jövőhét,kiskönyvet hozzam és a egyéb ruházatot..

Megjelentem a megbeszélt időpontban a megbeszélt helyen csak,hogy nagyjából tudjátok Bp. egyik legfelkapottabb szórakozóhelyéről beszélek!!A fogadtatás nem volt valami vidám a "főnököm" egy igazi bunkó akin látszik,hogy mennyire tele van a f...a, kioktató,lekezelő stilusban közölte,hogy aki őt megkárositja vagy a munkában hátráltatja az szarban van!elmondja a feltételeket:(nem szoktam csúnyán beszélni..ezek az ő szavai)..Szóval dolgozzunk délutántól,reggelig..szórakozóhely:tömeg,rengeteg munka,füst,szünet természetesen nincsen,mint ahogy egy perc megállás sem..Hajnalban befut a tulaj,próbanapra 7ezer ezt előre megbeszéltük jatt nincsen..mindenrendben megbeszéljük a beosztásomat a hétre,másnap várnak szeretettel..

Természetesen az ismerősömet felhivtam,hogy ne számitsanak rám,mert adódott egy jobb lehetőség.Másnap egy ujabb próbanapos is érkezett...Közben előkerül a beosztás az én nevem nem szerepel sehol.Reggel ismét fizetés meglepetésemre a kiskönyvemet is a kezembe kaptam,közölték,hogy az uj fiú jobbnak bizonyult...Nem tudom...nem mondom,hogy az első nap minden flottul ment,de 7 éves vendéglátos tapasztalattal azt hiszem megálltam a helyem,és ugy gondolom az uj fiú sem brillirozott az első napján (mint ahogy szerintem ez bárkiről elmondható lett volna) Tehát ezt a kifogást teljesen nevetségesnek tartottam..Hazafelé jövet gondolkodtam mit ronthattam el..Semmit..

Kinyitottam a kiskönyvemet láttam,hogy a második napom már bele sincs pecsételve,aztán eszembe jutott,hogy elöttem több embert is "próbáztattak" mégsem találkoztam egyikkel sem...már ők sem voltak ott..Az uj fiúnak megadtam a telefonszámom,ha esetleg ő sem válna be már a második napon...Felháboritónak tartom,hogy ez igy működhet és ennyire aljas módon kihasználhatják az embereket minden következmény nélkül..Természetesen az ismerősömnek is eljátszottam a bizalmát...Ismét nincs munkám...