Valamit tenni kéne

Tisztelt Szerkesztő.

Én most keresek állást mint fiatal pályakezdő.Sajnos nem sok sikerrel eddig,ezért ugy gondoltam,hogy szétnézek az otthoni munkák terén is.Az expressz.hu oldalon találtam rá egy otthon végezhető munkára ,e-mailban kellet küldenem neki egy tájékoztatáskérést ,és ő utána elküldte a tájékoztatót.Kicsit furcsának találtam és beírtam az illető nevét és címét a google-ba,na most így jutottam erre az oldalra,és olvastam el,hogy mások már sajnos bele estek a csapdába.Köszönöm annak aki leírta a történetét ezzel kapcsolatban ,mert ha nem tette volna én is rosszul jártam volna.Leírom a nevet és a címet ahová küldenem kellet volna a pénzt az én esetemben csak 800 Ft-ot.Szentimrey Zoltán, 1315.Budapest Postafiók 502. Ugyan az a szöveg mint az előző esetben:

Köszönjük, hogy megtisztelt a bizalmával és válaszolt hirdetésünkre! Ha Ön szeretne otthon végezhető munkával stabil jövedelemhez jutni, kérem jelentkezzen! Fő célkitűzésünk, hogy a kisjövedelmű embereket egy kis legális többletbevételhez juttassuk. Munkatársaink között vannak diákok, nyugdíjasok és fiatal otthon lévő édesanyák is. Amennyiben az alábbi ajánlataink valamelyike elnyerte az Ön tetszését és érez magában ambíciót, el is kezdheti a munkát! Otthonában néhány hét leforgása alatt, napi 1-2 óra munkával, havi 50-100e Ft közötti jövedelemhez juthat! Ha Ön többet áldoz rá, mint 1-2 óra, akkor ennek a többszöröse is lehet a jövedelme! Az általunk ajánlott munkák nem igényelnek sem túlzott időráfordítást, sem szakképzettséget! Nincs a munka elvégzésére határidő, mindenki a saját igénye és szabadideje szerint alakítja ki munkaidejét. Ajánlatunk nem MLM és házalás, hanem kizárólag terjesztési- és reklámtevékenység, mely általában levelezés útján történik, tehát az ország bármely pontjáról elvégezhető! A munkákat adó cégek hivatalosan bejegyzettek, tehát a cégbíróságon minden esetben leellenőrizhetőek.

Valamit mostmár tenni kéne az ilyen jellegű átverések ellen.Undorító,hogy azokat az embereket akarják meglopni akik pont anyagi nehézségekkel küzködnek,hiszen nincs munkájuk és így akarják átverni az embert.Sajnos egyre több ilyen jelegű munkákat találok mindenhol,így nehéz biztonságban éreznie magát egy munkát kereső tiszteséges embernek.Nem szabad bedölni nekik mindíg nézelődni kell interneten,vagy megnézni a cégközlönyt,hogy egyájtalán alapítottak-e ilyen céget,mikor és hogy életképes-e vagy már megszünt.

Köszönöm,hogy elmondhattam a véleményemet.

Tisztelettel:

Mónika