Szex a parkolóban

Olvasónk felvételizett egy irodaszer kereskedelemmel foglalkozó céghez. Az interjú előtt egy parkolóban pihent, ahol érdekes dolgokra lett figyelmes. Egy hölgy és egy férfi sietve öltözködtek, s bár megpróbált észrevétlen maradni, nem járt sikerrel. Hogy mi köze ennek a munkahelyi terrorhoz? Aki kíváncsi rá, kattintson a tovább gombra.

 

Várom a BB-Díj jelöltjeinek névsorát, valamint a Hét Dolgozójára is lehet javaslatokat tenni!

 

Mihez ért egy Hr-manager?

Véleményem szerint semmihez.
Még évekkel ezelőtt amikor a mai Hr-esek még középiskolások voltak
jelentkeztem egy állásra.
A felvételi egyszerű volt.
A leendő főnökömnek "volt 10 perce", hogy elbeszélgessen velem, így
megismerte a szaktudásom, és én is megismertem a céget.

Ma másképp van.

Mindenki szabvány-önéletrajzot, szabvány-kisérőlevelet gyárt.
Hogy aztán egy átlag 25 éves Hr-manager hogyan, és milyen módszerrel
választja ki a rátermett jelöltet: titok.

Végezetül íme egy történet, mely sajnos valóság. Sajnos.

 Egy irodaszer nagykereskedelmi céghez hívtak.
Könyvelő vagyok.
Korábban érkeztem, ezért gondoltam pihenek egy kicsit.
A környéken volt egy bevásárlóközpont, ennek a zegzugos parkolójában álltam meg.

Néhány perce állhattam ott, amikor egy mellékútról behajtott a parklóba egy autó.
A kocsiból egy hölgy és egy úr szállt ki, majd sietve "öltözködni" kezdtek.
Nadrág, szoknya, csizma, nyakkendő, smink, haj stb.

Próbáltam észrevétlen maradni, mivel nem mai csirke vagyok sejtettem mi "történt".

Nem sikerült.

Eljött a felvételi beszélgetés ideje.

Ki volt a Hr-es?

A hölgy az autóból.

Ki volt a közvetlen felettesem, mint logisztikai igazgtó?

Az úr az autóból.

És miért nem vettek fel?

Mert az orosz nem európai nyelv!
Oroszország ugyanis nem európában van.

Könyvelő vagyok. Nem ügynök.

De így jártam.