Bár minden munkáltató így járna el

A sok-sok negatív hangvételű levél után végre egy pozitív tapasztalatról is olvashattok itt a Munkahelyi Terror blogon. Nem is árulnék el többet a részzletekről, ha érdekel, kattintsatok a tovább gombra !

 

 

Tisztelt MH Terror!


Hogy ne csak negatív kritikát olvassatok, küldenék egy jó példát is!


Elég régóta vagyok munkavállaló, átestem már munkanélki időszakokon is, bár állítólagosan diplomá(i)m és nyelvtudásaim piacképesnek minősülnek.


Átéltem már mindent az álláskereséseim során, amit csak át lehet élni, a rendszeresen utolsó körös versenyző örök másodikaként, a nem válaszolós verziókon keresztül az erre-arra vonatozz/autózz el interjúkig (persze mind nemleges válasszal!). Tapasztaltam biorobotnak néző munkáltatót, reggel hattól este tízig dolgozást, sőt, ültem én is a másik oldalon, azaz döntenem kellett emberekről.
Fentiek fényében lesz súlya igazán a mondandómnak.


Két kisgyerek születése után (viszonylag haamr) tértem vissza a munkaerőpiacra. Nagyon megkínlódtam, iszonyú megalázó volt.
De nagy nehezen, szinte csodaszámba menő módon végülis lett állásom. Egy baj van vele: a létfenntartáshoz kevés, az éhenhaláshoz sok a bér. Minden mást jónak tudok értékelni. Egyedülanya vagyok, nagyon számít a kereset. Ezért folyamatosan nézem a lehetőségeket. Költöznék is, ha adódna olyan lehetőségem, amiért megéri (bár ez nagyon nagyképűnek tűnik, de azért letettem ám valamit az asztalra!). Ezért figyelem a budapesti állásokat is.


A héten kedden bukkantam rá a neten egy kft-re, aki szinte rám szabott pályázatot hirdetett. Azonnal elküldtem a CV-met (bár éppen csak angolul volt nálam!), de a kísérő levelet (e-mailt) németül írtam meg (feltétel volt a némettudás). A pályázat zárási ideje 15-e.
Pénteken kaptam választ.


És nem csak egy egyszerű nem-et. A pályázatban megjelölt kontakt-személy több soron keresztül méltatott (tehát elolvasta a pályázatomat!!!), elnézést kért a nemleges válaszért, miközben megjelölte a kiválasztási kritáriumokat is. Amiknek ugyan megfeleltem, de az a bizonyos pici szerencse sajnálatosan nem nekem kedvezett! Valamint biztatott, hogy ha lesz náluk akár másik területen üresedés, próbáljam meg újra! Ja, egy fontos dolog: a kontakt-személy _nem_ HR-s! :)


Meghatódtam, és derűs lettem!
És nem tudtam ellenállni a csábításnak: válaszoltam és megköszöntem a hozzáállásukat!


Kedves munkáltatók! Így is lehet. A pályáztató a Hornschuch Hungária Kft volt. Naiv vagyok, de szeretném, ha minden leendő alkalmazó így járna el!