Aki beteg, azt kirúgják

Csatlakozz a Munkahelyi Terror blog közösségéhez!

 

 

Sziasztok!

 

Diákmunkán dolgoztam egy cégnél. Mindenféle irodai munkákat kellett végezni, mint iratok rendezése és iktatása, kávéfőzés, szövegszerkesztés stb.

 

Pár nappal ezelőtt bent voltam a munkahelyemen, amikor hirtelen nagyon rosszul lettem. Hányingerem volt, szédültem, alig kaptam levegőt. Szóltam a főnöknek, hogy kicsit pihennék, mert borzalmasan érzem magam, kimegyek pár percre a levegőre, hogy jobban legyek. Bólintott, hogy rendben van én pedig sietve kimentem az irodaház udvarára.

 

Körülbelül 10 perc után, mikor kissé jobban lettem visszamentem az épületbe és szóltam a főnöknek, hogy rendben vagyok. Azt hittem folytathatom a munkámat, ehelyett rám rivallt, hogy ez munkahely és nem szanatórium, fogjam a cókmókomat és húzzak haza, másnap pedig már be sem kell mennem.

 

Komolyan mondom nem értem az egészet. Tényleg akkora nagy hiba, hogy rosszul lesz az ember és kimegy a levegőre 10 egész percre?Most kereshetek új munkahelyet, ráadásul Karácsony előtt.

 

Sz