60 ezer forintot is kereshetek, ha ügyes vagyok

Hali Mindenkinek


Most elmesélem nektek a mai állásvadászatom sikertörténetét.
Reggel 08:30-ra kaptam időpontot. Már a portánál dobtam egy hátast, mert kb 90-100 ember állt bebocsájtásra várva.
Hamarosan megjelent egy hölgyemény, és mint a juhász a nyáját, beterelt minket az üzem területén felállított sátorba.
Rövid lelkesítő beszéd,amiben legalább 8 féle beosztást említett magas fizetéssel, ezután kiosztották a jelentkezési íveket, majd tesztet kellett megoldanunk. 20 percet kaptunk 7 oldalnyi kérdés megválaszolására.


1 oldal: a felsorolt többjegyű számokat kellett helyesen lemásolni.
2 oldal: matematika, itt azért ízelítőt adnék néhányat a kemény feladatokból, 8+8? 9+7-3? stb.
A többit nem is részletezem, lehet sejteni.
Ja, és közben 10 dolgozó cirkált közöttünk, nehogy lessünk egymásról.


Beszedték a lapokat, elmentek kijavítani, nekünk pedig megmutatták, merre található a számunkra felállított mobil wc és vártunk.


12 óra után egyenként szólították a sikeres tesztet megírókat, és végre sor került a személyes elbeszélgetésre.
Én egy kb 20 éves ifjú titánt kaptam.
Gyorsan felvázolta a lehetőségeket:


- 3 napon keresztül 06-tól 18-ig tartó munkaidő, 3 nap pihenő, 3 nap 18-tól 06-ig tartó meló, és így tovább


-válogatni nem lehet, csak összeszerelő betanított munkásként alkalmaznak


-a fizetésre nagyon nem akart válaszolni, majd csak kihúztam belőle, hogy pótlékokkal együtt akár 60000 Ft-ot is kereshetek ha ügyes vagyok


-EGY hónapos szerződést kötnek 3 nap próbaidővel
Én még ennyi felháborodott és (jogosan) méltatlankodó ember egy kupacban nem láttam.


És ilyenkor nekem senki ne jöjjön azzal, hogy mindent el kell vállalni, ami több a semminél!


Megint becsaptak, és én már nagyon unom.
Legszívesebben elmennék ingyen dolgozni valami alapítványhoz, csak sajnos az anyagi helyzetem nem engedi meg.


Hát drága Barátaim, ez volt a mai nap történése.

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!

 

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz