Minden könyvelő tolvaj

Sziasztok!


27 éves lány vagyok. Mérlegképes könyvelőként kezdtem a pályafutásomat természetesen könyvelő irodában. Napi 10-12 óra robottal. És még be sem voltam jelentve!!!! Egy könyvelő irodában, Budapesten a belvárosban. Ez Magyarország. Itt kb. 2 hétig bírtam cérnával és higgyétek el elvoltam keseredve de nagyon.


Aztán 8 hónapot bírtam ki egy másik könyvelő irodában, ahol nagyon sokat tanulhattam hiszem a főnököm toppon volt szakmailag, de nagyon!! de a természete kibírhatatlan volt. És szintén váltottam. Aztán egy idő után feladtam és rájöttem abszolút felesleges váltani munkahelyet mert ebben a szakmában mindenki lop csal hazudni kényszerül. És teljesen megundorodtam a szakmától és mára, hiába regisztrált könyvelő vagyok.


Elértem, amit annyira akartam, mégsem könyvelőként dolgozom, hanem bérszámfejtőként. Persze én is folyamatosan egyfolytában tanulok elvégeztem a TB szakelőadit, a könnyvizsgálói asszisztensit. ÉS most 3-ad éves vagyok levelezőn egy főiskolán gazdálkodási és menedzsment szakon. Persze ez még mindig nem a cél. Célom az, hogy megtanuljak nagyon jól angolul, akár úgy hogy kimegyek külföldre operként fél, 1 évre. És utána mester kurzuson elvégzem a HR menedzsert. És utána még nyelvet tanulok.


Azt kell hogy mondjam, ne váltsatok munkahelyet ha szakmában találtok és nem megfelelőek a körülmények valahol muszáj össze szedni tapasztalatot akár kínlódva is hogy tovább tudjatok menni. Ez alatt az 5 év alatt nekem 10 munkahelyem volt. Szörnyű nagyon nehezen bírom.


Elején én váltottam aztán pedig mindig olyan helyzet lett, hogy lépszám leépítés, vagy tönkre ment a cég, vagy eladták, vagy nem voltam bejelentve, vagy a válság. Utálom, és utáltam az állandó újra kezdést és házalást, de sajnos muszáj!!! Csak azt tudom mondani, nektek én is hogy TANULJATOK, TANULJATOK, ÉS NYELVEKET IS.Nekem is sokkal több lehetőségem lenne angol nyelvtudással mint így!!!


Üdv,
 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!