Megvádoltak lopással

Jelenlegi munkahelyemen 2009. márciustól dolgozom. Májusban jött egy új főnök, akivel nem szimpatizálunk. Eltökélte, hogy ellehetetlenít és azt kell mondjam elég jól csinálja.


Nem kaptam meg a tavalyi gyerek utáni 2szabinapot (nem találják, hogy aláírtam volna ez ügyben bármit!), 12órát ültem 4–10°C-ban kasszában(kizárólag én.), szabihétre 5napot számol ami 36órás hét, betegállományos órákat dolgoztat le (28órát/hó nekem, de nem értem honnan) kemény fizikai munkát végeztet velem (36 éves nő vagyok), 2műszak van (12órás), egyedül nekem minden nap 8 órákat kell dolgoznom, de vasárnap (dupla fizu) nem dolgozhatok.


Egyik napról a másikra kevergeti a beosztásokat, wc-t pucoltat stb, Már megvádolt lopással, szervezkedéssel, mindennel (jogtalanul természetesen). Részleges szalag-szakadás lett a vállamban, teniszkönyököm lett és kimerülés miatt a pszich.-ra kerültem legutóbb. Ez utóbbit szégyellem nagyon, de ez van. Sorolhatnám még a dolgokat de nincs elég fehér lap.


Múltkor leültetett magával szembe: sajnos nem rúghat ki de megoldja… Jövő héten szembesíteni akarnak vele, +2felettes, de mind mellette van. Azt hiszem szerintük „nem vagyok alkalmas a munkavégzésre“.Mit tehetek? Egyáltalán ha neki mennék hivatalosan a cégnek az igazammal volna-e értelme?


Egyedül nevelem albérletben a kamasz fiam, nem vágyom bokorfüggönyre! Verbéna

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a  munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!