Szcientológus munkaerő közvetítő

Kedves MTBlog, job hunterek!

Szeretném veletek megosztani, egy igen érdekes kalandomat ami a mai napon történt.Hogy lehetséges, hogy léteznek még szcientológus munkaerő közvetítők?

Csak szűkszavúan: Adott logisztikai végzettségű munkaerő,
adott logisztikai munka ajánlat. Önéletrajz elküld, 10 perc múlva jön is a telefon, kedves női hang szól: meginvitál egy interjúra.

 

 

Szép, rendezett iroda, kedves fogadtatás.Amikor megkaptam a 200 kérdéses személyiség tesztet, már tudtam, hogy rossz helyen járok...Oké, a tesztet megírtam, majd a hölgy beinvitál a szobába.Beszélgetésünk elején, mikor elmondta, hogy ki a partner cég,(sajnos) elmondtam neki, hogy bő egy hónapja láttam egy hirdetési oldalon a cég hirdetését és jelentkeztem rá.



Eddigi munkáimról kérdezett, szívélyesen válaszoltam is neki azokról.A végén jött a csattanó: Rezzenéstelen arccal közli, hogy nem küldi el a jelentkezésemet a cégnek, mert már jelentkeztem.Persze erre megjegyeztem, hogy ez egy teljesen új önéletrajz,új adatokkal és teljesen új formában, így legyen szíves ezt továbbítani. Nem teszi meg.

 

Ezen az interjún nem éreztem jól magam, nem találtam meg a hölgy személyében a kellő felkészültségű interjúztatót. Szavaiban és mondataiban nem voltak olyan tények, amelyek alátámaszthatták volna azt, hogy elhivatottságból interjúztat, valamint: tudna is valamit az adott munkáról, szakmáról. (persze ilyenekről már számtalan írást olvastam...)

 

Nem volt öröm megbeszélést folytatni vele, és nem hiszem, hogy küldenék neki köszönő levelet.

 

Köszönöm, hogy elmondhattam a történetemet.

 

További jó vadászatot mindenkinek!