Előrelépés nuku?

Tisztelt MT blog!

 

Először is le kell szögeznem, hogy van állásom, alapban annyira nem panaszkodhatok, de a motiválással, illetve a mindenki egyenlő, de vannak egyenlőbbek elvvel van problémám.

 

 

Tavaly fogadtam el ezt az állást, jó 3 hónap munkanélküliség után. Tehát teljesen nyilvánvaló, hogy lejjebb adtam az igényekből. Úgy gondoltam, bizonyítok és akkor előrébb juthatok. Nos, ez nem így lett.

 

Az interjún betöltött pozícióhoz képest kaptam egy olyan plusz feladatot, aminek két fő pillére van. Az egyik egy 5 fős osztály, a másik én. Mindemellett megmaradt az eddigi feladatköröm is. Természetesen az új pozíció nincs benne a munkaköri leírásomban, igazából csak nálam maradt...


A puhatolózó beszélgetésemre kb. az volt a válasz: annó ennyiért vállaltad, ill. mindenki pótolható. Továbbá csak pozícióváltással lehet elérni fizetésnövekedést, ami jelen esetben nem látom, hogyan valósulhatna meg. Előttem csak a főnököm van, nincs hova átkérnem magam. Összefoglalva: jelenleg - családalapítás előtt - nem láttam értelmét erősködni.

 

Nyúl Béla lennék? Nem hiszem, csak bennem van, hogy nemrég voltam munkanélküli.Azt hiszem a munkaköri leírásban lévő joker mondatot alkalmazzák rám (aminek a tartalma: és minden más feladat, amit a munkahelyi elöljárója elrendel). Kérdésem: ez érvényes arra az esetre is, ha ezentúl ez mindig benne lenne az elvégzendő feladatokban? Indítványozzam a munkaköri leírásom és az egész szerződés átírását? Gondolom, hogy jogom van ehhez. Csak femerül, hogy minden marad a régiben és ez csak formaság lenne, mert csak a munkaköri leírást változtatnák meg.


Hiába érzem magam jól emberileg a melóhelyen, hiába szeretem, amit csinálok, de így hogyan legyek motivált? El fogok jutni előbb-utóbb, hogy szépen kezdek figyelni az álláshírdetésekre. Ami megint hosszú folyamat, mert nem dobálják az ember után a jó lehetőségeket.

 

Itt még nincs vége a történetnek. Az alap munkakörömet sem tudom maradéktalanul elvégezni. Itt nem csak az új feladatkör miatti plusz időráfordításról beszélek, hanem az interjún elhangzott feltételek sem teljesültek maradéktalanul (autó a vidéki utakhoz).

 

Hogy veszi ki magát, ha a feladatkört visszadobom rajtam kívülálló okok miatt? Elvárható-e, hogy saját anyagi ráfordításommal végezzem el a munkát? Elvárható-e, hogy vonattal utazzak, ami sokkal több időt vesz igénybe (plusz szálloda, taxi), kevesebbet lennék otthon? Másfél éve mindig felhozom a témát. Fél évig átmenetileg meg is oldódott, de nyár óta újra semmi.

 

Üdv:
István

 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.comcímre!

 

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!