Jövő hónaptól csőlakó leszek

Egyszer volt hol nem volt az Óperenciás tengeren túl; nem ez MO-n van ez a csodás munkahely:XY. Kft-nél felvettek még 3 éve év elején, de megörültem szakmámba illik .Szakmámban országos versenyt nyertem, egy ideig nem is volt probléma a cégnél.Elárulták egy idő után, hogy a szinte mindig bent levő vezető utál engem, pedig ő vett fel (miért is?). Be is hívott az irodájába hogy nem viselkedek megfelelően a kollégákkal
(micsoda baromság!!!!).

 


Majd felvettek egy egri krapekot és változott minden:Egy rohadt kasszát nem tud nap végén lezárni, megsérti a pénztári fegyelmet (ráadást irodista áll mögötte és fogja a kezét, mit is kell csinálni) Hát gratula!!!


A vevők nekem panaszkodtak milyen szemét, nem hozzáértő és hülye. Néhányan már vissza sem jöttek, a forgalom meg el kezdett csökkenni.Én kértem nem egyszer bocsánatot a vevőtől miatta.Mind eközben a régebbi volt kollégám elkezdett cseszegetni, hogy nem stimmel az árú, amit előre összekészítek: ö viszont valósan szarul készíttet össze nem egyszer, és hibázik többféleképpen . Majd a számítógépre feltett rendeléseim el kezdtek nem stimmelni.Kifigyeltem ki mit tesz, rájöttem hogy az általam készített rendelésekbe belepiszkáltak, az árú, amit előző nap összekészítek, kiszednek belőle tételeket, és visszateszik a polcra, míg el vagyok foglalva, arra másnap jöttem rá mikor a polcon volt ugyanaz a doboznyi árú, amit onnan már levettem és több abból már nem is volt készleten!!!!


Még jött egy kis hideg zuhany, amit vevőknek előre készítettem össze már abba is csere-beréltek.Ekkor már úgy összecsomagoltam, hogy nem tudták kinyitni vastag ragasztószalag miatt.Mosolygós gyilkos főnökömnek nem is tetszett (igaz az egyik boltban levőnek sem).Azért sajnos az igazsághoz hozzátartozik én is tévedtem, sajna hajtottam ezek meg csak cincogtak mikor a tulaj nem volt benn.Ezek után előretolták az egri krapekot, több pénzt is kapott(áruátvevő lett).


„-Erre jött a dumája lehet árút szedni”
Na ekkor jött az igazi ne „bazd meg”, kitaláltak egy ujjat:
Reggel 8-as voltam hamarabb beértem és azzal fogadtak –„szedd már össze az árút, a te dolgod” na ez szép gondoltam. Fogtam, otthagytam őket faképnél, -„szedjétek össze ti, ha már kiírtátok”.Még 8 óra sem volt csak 7: 43, ez még mind semmi a trükk csak ezután jön: a nyakamra, küldték a vízibivaly 130 kg-os bunkó sofőrt, aki lelökött és majdnem összetörtem magam.


Hozzá kell tenni, hogy 7 és 8 között 1db vevő sem volt bent és csak üldögéltek!Bementem a főnökökhöz mind a 3 tudott róla,(a tulaj is beletartozik) semmit sem tettek! Szőnyeg alá söpörték!Nos ezek meg csak folytatták, a keresztbe tevést. Szintén jeleztem továbbra is.


Emellett a másik sofőr lelépett, mert az említett vízibivaly őt is megfenyegette, és jogtalanul ordibált vele (jobban végezte a dolgát az is). Majd jött a következő, és következő: az azutáni mindkettő szintén így járt (maradt az 1 sofőr)! A legutolsónál a duma: hogy ez cégérdek, nem kell ide az a 2 sofőr.


Kitaláltak nekem is egy-két ujjat:


1.)
A vevőket ne tájékoztassam, ha kérdeznek, hanem rázzam le őket. Mondván sok idő elmegy vele, de akkor hogy adjak el? Nesze fogjad-fizess, aztán húzzál innen!?Az ilyenek voltak a visszatérő vevők, akik engem kerestek….sokaknak nem is tetszett.


2.)
Én szedhettem az árút 2 ember helyett, és én kaptam a legkevesebb bért. Mások szépen üdülőtelepnek nézték a céget, és kurvára nem érdekelte őket semmi.Jól elnézték, hogy megszakadok. Ha gebasz volt persze engem szedtek elő, ők meg szépen elsunnyogták a saját hibáikat, sőt előfordult hogy rám is kenték.Én meg hülye idegesítettem magam a forgalom miatt. Már sokszor a raktárosoknak is kénytelen voltam besegíteni, mert kevesen voltak befogták az egyik raktárost egy sofőr ugye csak kevés lett Azon agyaltak hogyan és hol tudnak kibaszarintani velem. Persze így könnyű, volt idejük…


3.)
Akkor jött a helyettesítéses duma, én nekem helyettesítenem kell ezt is, azt is.
Na ennek is én ittam meg a levét: a túlóráimat nem tudtam lecsúsztatni. (azt persze csak abban hónapban, és nem ám lehet kifizetni) Más beírhatta a 15 óráig volt, holott már délben eltűnt!!!


4.)
Hiába jeleztem a tulajnak, hogy más nem teszi a dolgát és én csak hajtok akkor otthagyom a céget nem vette komolyan!!!! Sőt nem is igazán érdekelte mit mondok!!!Folyamatosan szőnyeg alá lett söpörve minden.


5.)
Na persze volt ám újdonság is: előírták a dolgozóknak a külső fedetlen rész rendezését is.Arra hivatkoztak:- hogy a mai gazdasági helyzetben nekik nem kell munkást fogadni, és így megmaradhat az állásunk. Húú de jó nekünk!!!!


10 éve ugyanúgy állt ott a romos rész épp most jutott eszükbe? Nem fura?
Bontott tégla pucolása, sitthordás, vashulladékok rendezése. Én is csináltam a hülye fejemmel, de mikor engem a rossz térdeimmel be akartak állítani ásni, hát azt már nem!Menjek majd térdműtétre, ők meg majd jót röhögnek a markukban.Kulimunka, törvényellenes! Nem segédmunkásnak szegődtem el, nem ezért tanultam szakmát és ezért végeztem gimnáziumot. Évekig tanultam ezért?!És később össze lettünk hívva vezetői utasítások átadása érdekében, és itt megköszönte ezt a munkát azoknak akik részt vettek benne és megértették hogy el kell végezni.Úgy mintha én ott se lettem volna ?!


6.)
Felvettek egy állítólag nagyon hozzáértő üzletkötőcskét, aki saját erejéből lépett előre a „ranglétrán” másik cégnél. Éreztem előre, hogy ez egy hitvány ember lehet.Úgy is lett, nem elég hogy majd fejre álltam az árumennyiség miatt, még lehülyézett.Majd odatolt 2 összekészítenivalót és nekiállt feljebb: Anyáddal szórakozz, megverlek, ha ez kiderül a vevők előtt stb. csak úgy a semmiből, mintha nem lenne elegendő dolgom.Ilyen sértegetéseket kell még hallgatnom, egy senkiházitól?


7.)
Árút is miért én veszek át folyamatosan, amikor van áruátvevő is?
Nekem akinek többféle dolga is van ha ottmarad 20 percre az nagy baj?!Ha nagy ritkán átveszi, akkor is marad a faszba majd a marha elpakolja. Szépen leül és felviszi gépre, aztán alszik tovább…Raklaposan bejövő árút is miért nekem kell átvennem tételesen?!Megjön a szállítólevélről a számla, nem veszi észre, hogy nem stimmel a kedvezmény és a fizetési határidő?! Ha nem ért hozzá, akkor minek csinálja, vagy rövid az esze hogy melyik beszállítónál mit kell tenni ?Vagy szándékosan okoz kárt?A beszerzőnek meg nekem kell állandóan szólni mi nincsen, ez neki sértés?Nem inkább segítség? Nem érzi a hangsúlyt, a légy szíves szó fogalma kínai?


Nos a végére szépen kicsináltak, egészségileg is rámentem.
De itt még nincs ám vége!Bejelentettem telefonon hogy lerobbantam, ne számítsanak most rám.Elkezdtek hívogatni telefonon, melyet apám vett fel. Orvosnál nem illik telefonálgatni!Majdnem mindig akkor hívtak, sejthették hogy kivagyok mint a bili füle.Körülbelül 3 hete voltam beteg és küldték a papírt. Nem vagyok együttműködő,nem szóltam hogy beteg vagyok. Ez a cég gazdasági érdekeit sérti, így ha nem kapnak választ a rendkívüli felmondást a MT. megsértése miatt alapozottnak veszik.


(Persze nem volt a marha aki mindent megcsinált)
A válaszlevél ment is nem tették zsebre amit apám írt, én csak utólag olvastam el mindkettőt(erőm se volt rá).Erre a válasz már mindjárt más hangvételű volt, hogy ők mit tesznek értem (amit a törvény előír részükre, mint kötelezettség), barátságos hangvételben minél hamarabb küldjem a betegpapírjaimat…. stb. Ezt már a tulaj írta alá nem a kedves engem utáló mosolygós gyilkosom.Én végiggondoltam hogy ilyen helyzetben mit is tehetnék:


A: visszamegyek, és megint kikészítenek.(köszi de inkább nem)


B: lelépek, és keresek olyan helyet, ahol ilyet nem tesznek meg

 

Szerintem mindenki sejti melyiket választottam. Hát a B verziót!!!


Ez se volt egyszerű küldjem el a felmondólevelemet!!!
A tulaj ezt közölte telefonban, na szevasz!
Én leírtam hogy közös megegyezéssel szüntessük meg munkaviszonyomat, jogfenntartással.


Érthető hiszen ez az ő hibájuk, hogy lerobbantam. Lényegében a betegpénz és átlagfizetés különbözete megilletne ilyen esetben. De nem, ez így nem jó hivatalos felmondólevelet írjak.Hát megtettem nem egyeztünk meg semmiben sem, de legalább szabadultam.


Kilépési papírok aláírásakor az jött le a tulaj viselkedéséből hogy cserbenhagytam őket!


Most akkor én vagyok a hibás? Nem engem hagytak cserben főnökeim, 2 év 7hónapig?Talán azért mert igyekeztem lelkiismeretesen és becsületesen végezni a munkám?Az nem volt jó hogy ugyan néha tévedek; a telefont kapkodom, árút átveszek, raktárba kimegyek segíteni ha kell, vevői rendeléseket rögzítek, sürgős árukat beszállítókkal egyeztetek, vevőkkel egyeztetek, vevőknek és boltoknak árút összekészítek, kasszát is csinálok, ajánlatokat is készítek, ha bedöglik valami megjavítom ha tudom.


Mi kellett volna még egy eladói munkakörben dolgozótól, talán a vetítés?


Volt már cég ahol elpróbáltak pénecolni, de ez durva és igaz is!!!
Akinek nincs pénze joga sincs ebben a moslék hitvány országban.A vicces az túl vagyok már néhány munkahelyen, ahova dolgozót keresnek nem vesznek fel.Jövő hónaptól pedig csőlakó leszek, havi 80.000-es rezsi és még nem is ettem.Minden munkavállalónak üzenem mennek a telefonok a cégek közt nekem higgyétek el.
 

 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a