318 önéletrajz, 8 válasz

Tisztelt szerkesztők!


Én most 52 vagyok.A kálváriám 2006-ban kezdődött.
Lebetegedtem,műtöttek majd félév táppénz után jelentkeztem a munkahelyemen.A meglepetés akkor ért,amikor nyolc óra harminckor behívattak a humánra.Ott közölték velem,alkalmatlan vagyok a munkaköröm ellátására ezért felmondtak.


Felmondási időt nem kell ledolgoznom,3 havi végkielégítést adnak,ha nem megyek munkaügyi perre.Elfogadtam mert nem voltam a munkaerőpiac akkori helyzetével tisztában,mivel volt "biztos"munkahelyem.Azóta 318 állásra adtam be pályázatot.Ebből 8+3 cég válaszolt.3-nál voltam állásinterjún 5 válaszolt nagyon udvariasan " a jelentkezésemet köszönik de a választásuk másra esett "levelet kaptam.


3 cég jelezte,hogy nyilvántartásba vett és pont.
Az érettségihez kötött munkaköröket fősulisokkal töltik be.
A szakmunkásoknál,feketén szlovák,román.szerb,ukrán stb munkaerővel dolgozik a magyar építőipar és a mezőgazdaság is.


És a mesének nincs vége...

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a