Szimulánsnak tart a főnököm

Tisztelt Cím!

Októberben,munkavégzés végén,munkatársammal mentünk ki a buszhoz.Én léptem fel először.A bal lábammal,azután tettem a jobb lábamat,ami kibicsaklott,és ennek következtében térdel ráestem a lépcső élére.A térdem egyből bedagadt és nyílt seb is volt rajta.Másnap nem bírtam menni munkába mert alig bírtam ráállni.felhívtam a műszakvezetőmet,elmeséltem neki hogy mi történt.Felvittek a háziorvoshoz,aki elküldött egy traumatológiai vizsgálatra.1 hónapig csak pihentettem,de nem nagyon javult.


A háziorvos elküldött egy másik kórházba,ahol injekciós kezelést javasoltak,amit elfogadtam,mert iszonyatosan fájt a térdem.Ez további 4 hétig tartott.De sajnos ettől sem szűntek a panaszaim.Az orvos mondta nem maradt más csak a műtét.Én beleegyeztem
,december elején került rá a sor.


Az az én nagy problémám,hogy a nagyfőnököm meghazudtolt engem azzal,hogy én rólam nem tudnak semmit,hogy utánam kell nyomozni hogy mi van velem.Pedig én minden alkalommal hívtam a műszak vezetőmet hogy mit mondtak,mikor lesz a következő kontroll.


És kijelentette a nagyfőnököm,hogy mivel megszegtem a házirendet,fegyelmit fogok kapni!


Szeretném tudni,hogy nekem mik a jogaim ilyenkor.Én jogtalanul nem szeretném aláírni a fegyelmit!!!!És sajnos arról sem tehetek,hogy munkahelyi balesetem volt...De képtelen megérteni,és a többiek előtt a hátam mögött próbált szégyeníteni,hogy figyelmetlen vagyok,már túl sokáig vagyok itthon stb..

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.