A Facebook miatt rúgtak ki

Tisztelt Mt!

 

Röviden leírom, miért távolítottak el legutóbbi munkahelyemről. Irodai munkáról, főként adminisztrációról volt szó, én voltam, aki utolsónak érkezett a céghez és aki elsőnek volt kénytelen menni, ráadásul olyan dolog miatt, amit egyrészt nem csak én csináltam, másrészt érthetetlen, hogy miért nem oldották meg.

 

 

Konkrétan arról van szó, hogy én is, ahogy a legtöbb kolléga a szünetekben magán emailek küldözgetésével, Facebookozással és hasonló tevékenységekkel töltöttem. A lényeg tehát, hogy nem én voltam az egyetlen, ráadásul, mivel sok kollégámmal ellentétben én nem is dohányzok, így számomra ez a tevékenység nem vett el plusz időt. Ennek ellenére az első hónap után (3 hónapos próbaidőn voltam) elküldtek, mondván én mást sem csinálok, mint a Facebookon tolom a hülyeségeimet. Ezen nagyon meglepődtem, mert tényleg nem a munkaidőmet töltöttem ezekkel a dolgokkal, hanem a pihenő időszakokat, amelyet elméletileg azzal üt el az ember, amivel csak akar.

 

Persze, lehet, hogy hülyeség volt próbaidő alatt ezekkel foglalkozni és csak a munkára kellett volna koncentrálni, de tényleg nem én voltam az egy, aki ezt csinálta és nem értem, ha ez ennyire komoly gondot okozott, miért nem korlátozták le a netet, ahogy legtöbb helyen szokták... Mindenesetre annyit legalább tanultam az esetből, hogy a következő munkahelyemen (egyelőre keresek) maximum ebédszünetben, a telefonról fogom megnézni az üzeneteimet, mert nem szeretnék még egyszer így járni.

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.