Nyoma sincs, hogy bért kaptam volna

Tisztelt Munkahelyi Terror blog!

Tisztelt főnököm június 1-én szóban felmondott. Azóta se a kijelentésem, se az elszámolás, lezárás felém nem történt meg, mai napig be vagyok jelentve a céghez (ügyfélkapun OEP látszik).

  1. Tudtommal írásban kell felmondania? Mi van most, velem ezen állapotban?
  2. Április óta tartozik bérrel. Én júniusban vártam türelemmel, h rendeződjünk, de nem történt meg és engem is szorítanak a számlák.

Miképp érhetem el, hogy fizessen?

man-silhouette-question-mark.jpeg


Ill. annak ellenére, hogy be vagyok jelentve, soha nem kaptam a bér kifizetéséről papírt, és utalás se történt (cash volt). Tehát gyakorlatilag alá se írtam, hogy bért kaptam volna, felmutatható nyoma: nincs.


Akár ez is támadható jogilag, visszamenőleg ügyvédi úton (januárig) ?

Köszönöm válaszaitokat!

Üdvözlettel:
Péter