Sem az eladók, sem a vevők nem ülhetnek le

Sziasztok!

 

Én, mint designer és kreatív vezető mindig figyelemmel kísérem a piacon jelenlévő cégek arculatváltását, vagy enteriőr design változásait. Az egyik mobilszolgáltató a közelmúltban enteriőr dizájnt váltott az üzleteiben. Nagyon tetszik az új belső tér, mert sokkal letisztultabb, áttekinthetőbb. Azonban, ahogy beléptem az üzletbe, valami fura érzésem is volt, bár elsőre nem tudtam mi az. Utána gyorsan leesett, hogy mi az, ami hiányzik. Az eladók, ügyfélszolgálatosok egy pult mögött állnak. Eddig úgy volt, hogy egy alacsonyabb pult mögött ültek és én mint ügyfél, ugyancsak leülhettem, amíg az ügyintézés folyt. Most sem az eladók, sem a vevők nem ülhetnek le.

 confluence-seating.jpg

Egész egyszerűen az üzletekben egyetlen egy darab ülőalkalmatosság sincs! Megkérdeztem az eladókat, hogy ez komolyan így van? Igen, komolyan így van. Néha sutyiban a raktárból kihúznak egy dobozt, amire leülnek, de már ezt sem merik nagyon, mert rájuk szóltak, hogy nem szabad leülni. Ez itt Európában, Magyarországon, 2012-ben. Hány órát kell állniuk egy nap? Abban az üzletben, ahová én járok 10:00-20:00-ig, vagyis tíz órát. Írjatok róla, ha lehet, hátha lép valamit a cég és jobb lesz a dolgozóknak.

 

A dolgozók nem mernek feljelentést tenni, mert féltik az állásukat.