Utálja a magyarokat

30 éves férfi vagyok. 2008-ban volt egy jó kis állásom, aztán jött a válság, és a cégből, ahol dolgoztam havonta elküldtek egy embert, egészen addig, amíg fel nem számolták az egészet, azóta volt még néhány állásom, de a legtöbbet másfél évet egy nagyon kegyetlen cégnél húztam ki, ahol napokon keresztül dolgoztattak megállás nélkül, egy olyan környezetbe, ahol meg ablak sem volt, de ha lett volna, az ipari környezet miatt, füst jött volna be az ablakon, a légkezelőt, meg nem kapcsoltak be, mondvan, hogy sok áramot fogyaszt. 

 

Most egy német cégnél dolgozom, trainingen vagyok, és azt hiszem, hogy a főnököm, azért vett fel, hogy legyen kit kiszűrnie. A második nap, azzal kezdte négyszem közt, hogy lehet, hogy én tévedésből vagyok ott, amit persze nem értettem, és akkor csak azt hittem, hogy motiválni akar. A baj ott kezdődött, hogy én csináltam meg az első tesztet a legjobban, azóta egyre keményebben vesz, a munkatársaim sem értik, hogy mi baja van velem, és én sem. Soha nem késtem, szinte mindig utolsónak megyek ki az ajtón, a munkatársaimmal jól megértem magam, de ő egyre jobban uszítja rám a társaimat, hazugnak nevez, befeketít, olyanok elött akik nem is ismernek, sosem szóltam vissza, ráhagytam.

 

Naponta jön provokál, aztán közelebb jön, és megkérdi, hogy megharagudtam, csak arra vár, hogy mondjak valami rosszat, valamit, amivel elintézhet. Két teszten is én teljesítettem a legjobban ezt el is ismerte, de akkor sem adta nekem a legnagyobb jegyet. Az egyiknél rajtam kívül senkinek nem sikerült megoldania, csak nekem, ezért másnap a rossz jegyekre hivatkozva meghosszabbította a leadási időt. Valakinek sikerült megoldania, így hát ő kapta a jó jegyet, nekem meg csak annyit mondott, hogy "mit akarsz, te kaptad a második legjobb jegyet?"  

 

Ő nem német, se nem osztrák, és utálja a magyarokat. Jól kikaptam.