A munkáltatók nem hülyék

Tisztelt Cím!

 Tanácsot szeretnék kérni. Az elmúlt két évben nem voltam bejelentve, most lehetőségem nyílik egy hivatalos munkahelyre végre. Mi lesz, amikor az előző munkahelyem papírjait kérik? Mit csináljak? Nem tagadhatom le a munkát, mert akkor nem tudok elszámolni az elmúlt két évvel, ha elmondom, hogy nem voltam bejelentve, akkor ők tehetnek feljelentést ellenem? Nem tudom, hogy ez hogyan működik.

images_5.jpg

Most nagyon örülök a lehetőségnek, és közben rettegek, hogy mi lesz.. Soha nem voltam ilyen helyzetben, de a kényszer nagy úr.. Nem tudom, hogy tudnak-e segíteni ebben a kérdésben, de bízom benne hogy igen.  Előre is köszönöm a válaszukat!  

Tisztelettel: Sz.

Kedves Levélíró!

 Általában a munkáltatók nem hülyék, ők is tisztában vannak a piaci helyzettel és se idejük, se kedvük feljelentgetni Önt - vagy korábbi munkáltatóit - azért, mert nem jelentették be Önt a munkaviszony alatt. Legalábbis én a gyakorlatból még egy ilyen esetről sem hallottam. Szerintem szavazzon nekik bizalmat és sok sikert az új munkájához!  

Üdvözlettel:   Erynnis