Nézz már rá, hát hogy néz ki?

Halihó! 

 

Nekem is lenne egy sztorim, igaz, nem éppen mai. Annyit kérhetek, hogy teljesen név nélkül tedd ki, ha kiteszed?  Egyszer egy barátnőmmel együtt elmentem dolgozni egy hoszteszügynökséghez, fel is vettek, mehettem dolgozni egy mobilszolgáltatóhoz, kávét, teát osztogatni az üzletben várakozóknak. Talán két napot dolgoztam összesen, amikor kirúgtak, már nem emlékszem, milyen módon, arra biztosan emlékszem, hogy indoklást nem adtak.

 woman sad with man.jpg

A barátnőm szolidaritásból úgy döntött, hogy nem megy ő sem dolgozni, és értelemszerűen felhívták a munkaideje kezdetén, hogy hol van. Ő közölte, hogy nem megy többet, de tudni szeretné, hogy engem miért rúgtak ki? Na, erre annyi volt a válasz, hogy "nézz már rá, hát hogy néz ki?" (Apró betűkkel megjegyezném, hogy szerintem semmi gond nincs a külsőmmel, dolgozni meg ápoltan, direkt magassarkúban, pici sminkben, csinos ruhában mentem, 20 év körüli lehettem akkor.)

 

 De még ha olyan ronda és vállalhatatlan lettem volna, azt mondja már meg valaki, hogy miért vettek fel? 

 

Szilvi