Így szívatják a futárokat

Tisztelt Munkahelyi Terror!

Olyan problémám lenne, hogy dolgoztam 1 futár cégnél akik ételek házhoz szállításával foglalkoznak. Az első 5 heti béremet ami a próba idő alatt (100 ezer forint) kaució gyanánt vissza tartották, mondván hogy pénzeket szedek be és ez a biztosíték , hogy ne lépjenek meg a pénzzel a futárok. 3 hónap volt a próba idő és én a próba idő utolsó napján közös megegyezéssel felmondtam, nem bírtam tovább fenntartani az autót plusz megélni ebből a minimális összegből.A fizetés hetente volt 19 ezer forint kp-ben vettük fel, de papíron 4 órára voltunk bejelentve, és minden hónap elején aláírtunk 1 papírt hogy kaptunk 40 valahány ezer forintot.

108_51_art_home_delivery_1.jpg

Most , hogy felmondtam gondoltam 1 összegbe kifizetik ezt a kaució-t (100 ezer forintot) de nem hanem hetente járjak ki vidékre a cég székhelyére ha megakarom kapni. Közben a szerződésben az áll, hogy a munkáltató a felmondást követően legkésőbb 5. napon mindennel köteles elszámolni! Egy gond van az egésszel, hogy ezt 5 heti visszatartott bér sem a szerződésben sem máshol NEM szerepel, tehát nincs semmi papírom róla hogy ők visszatartották 5 heti bérem. Ilyen eseteben van valami megoldás ?

Igaz papírom nincsen róla de ők adtak 1 papírt hogy mindennel elszámoltak , de én továbbra is mehetek be hetente felvenni a pénzt amivel tartoznak.... van valami megoldás erre ? Vagy kihez fordulhatnék? Hiszen nem tartom korrektnek hogy 1 milliárdos bevételű, forgalmú cég nem képes kifizetni egybe 1 ilyen kis összeget!

Válaszukat előre is köszönöm