Tolvajok közt kellett volna melózni éhbérért

Sziasztok küldenék nektek egy friss ropogós sztorit,ma reggelről: Helyszín: Székesfehérvár.Szóval a történet: Jelentkeztem a múlthéten egy állásra,egyszerű leírás semmi konkrétum,kell az ember hívunk azonnal. Elküldtem az sms-t,hogy mennék,érdekelne. Válasz,okés ekkor meg ekkor jelenjek meg.Rendben,a múlthét közepén volt a felvétel,vittem papírjaim önéletrajz minden ami kell egy állásinterjúhoz.20 ember volt ott velem együtt még 1 fiatal srác a többiek ilyen 30-40-50-60 évesek,férfiak nők vegyesen.

 

Bejött 3 fickó az egyik a cég főnöke,kis főnöke plusz 2 közvetítő. Kérdések hangoztak el felénk szakma és eddigi melóhelyek terén mik a tapasztalatok.Válaszolt mindenki,aztán nekik csak 7 ember kell 7 pasi de mivel,csak 4 pasi van nem érdekel ki fia,borja fel vannak véve.Papírt írd alá,adatok blablabla. Senki nem beszélt arról,mit,merre,meddig,mennyiért kell csinálni?Olyan gyorsan történt minden,hogy esélyed nem volt választani,vagy kérdezni,érdeklődni. Rendben hurrá felvettek nem kellett 30 perces bemutatkozót tartani nem nézik a hajam sem,hogy hogy áll,vagy épp nem áll...fasza eddig a biznisz. Aztán a maradék embereknek viszlátot mondtak nekünk pedig,hogy másnap találkozunk egy megbeszélt helyen,menjünk oda hozzák a papírjainkat. Öröm és boldogság,asszonyomnak is tetszett nekem is,csak gyanús volt ez h nem tudunk semmit a dologról,ami kiderült,hogy 3 műszak minimálért h-p 3 műszak,szombaton 12 órázás alkalmanként. Eljött a következőnap papírok találkozó zsebből vágták ki az orvosi és tüdőszűrőpapírt (mivel élelmiszerrel dolgozunk majdan!).Aláírta az ember,most ezen senki nem akad fent ha ők így nyomják akkor egy "új" idegen nem fog velük veszekedni.

 angry.person.JPG

Okés a buli,hétfő reggel találkozó délelőttös műszak,munkavédelem...stb Fél 6-re legyen ott mindenki a főnök kijön elénk. Eljött a hétfő fél6 kor gyülekeztünk újak,senki sehol hát menjünk be,keressük meg mi az ipartelepen belül hova kell menni dolgozni.Kereken 6kor megtaláltuk az épületet,én biciklivel voltam mindenki más gyalog (busszal). Direkt megkérdeztem h van e tároló,persze van,őrzött meg figyelt meg minden ami kell,mondom fasza.Hát hétfőre ennek a tárolónak nyoma sem volt sehol.Oké beviszem az épületbe ha jön valaki majd megkérdem mi a hejkó hova tegyem. Felmentünk öltözők megvannak,sehol senki,se géphang semmi...az egyik új kolléga elment megkeresni valami oda tartozó személyt,hogy segítsen már nekünk,hogy mégis hova és miért,miben,kell jönni,menni. Jött hozta munkaruhát,egy méretes nadrágok,egy méretes pólók 1-2 db ami nem xxl volt,de az meg túl kicsi.Okés öltöző,öltözünk szekrény nincs lakat,majd kapunk ha egy ideje ott leszünk és biztos lesz a helyünk,biztató dolgok ezek. Fél7 munkavédelem,1órán át mesélte az ürge mi az a víz és áram,végig ültük mert ez a dolgunk és neki is. Aztán jött a feketeleves. Maguk ilyen közvetítő által jöttek ide? Igen. Hmm tudják itt az emberek jönnek mennek,akit a cég vesz fel az marad talán,akit nem azok "Jönnek mennek!" nem tudom követni.Ohh minő meglepetés számunkra Jön a csoportvezető (vagy ki?!) főnökökkel egy szállal nem találkoztunk ez idő alatt.

 

Pár kérdés neki:

- Akkor ma 2 ig leszünk? - kérdezte egy párocska

- Nem 6ig lesznek na jöjjenek már.

- 6ig??? 3 műszak 8 óráról volt szó a szerződésben.

- Nem nem 12 óra hétfőtől szombatig (szombat kötelező)!!!

 

Mindenki összenézett,hogy hoppácska mi kicsit át lettünk baszva,majd mosolyogva mondja,hogy de a 3 hónap próbaidő után lesz szabad szombatod talán,majd ismét egy kérdés:

- A szerződésben 30 nap próbaidő van,a munkáltató 15 napot mondott,maga meg 3 hónapot?! - hogy is van ez???

 

Válasz nem jött,kérdés igen:

- Kié a bicikli ami a folyosón van?

- mondom: "az enyém"

- vigye ki a tárolóba,rendben de hol van a tároló?

Nézze majd mutat az ablakon ki egy bádog épületre,ami inkább kazánháznak nézett ki:

 

Ott a tároló most vigye oda.Rendben ha az a tároló viszem is a bringát. Kimegyek durván 70m-re a cégtől,a tároló az egy raklaptároló volt,de nem akadtam meg rajta betettem a bringát,lakatot rá és go melózni. Visszaérve még mindig ment a "vita" h a szerződésben nem ez volt,meg,hogy a 101ezer nettóból (mert valakinél az nem bruttó volt) 71ezer forint lett amire NEM LEHET plusz juttatásokat kérni...azaz nálam és egy nőnél a gyerekek utáni pénzt nem adják meg,így 12 órázol 6 napon át 71ezer ft-ért!!!GRATULÁLOK!

 

Na itt volt az első elgondolkozásom,hogy hol élünk,vagy hol élek??? Majd jöttek a kóstolgatások elbírod az 50kg-os zsákot a 40 fok melegben 12 órában?!Nem nézem ki belőled...stb. Kiengedtek cigizni mindenki sokkot kapott az eseményektől a 7 emberből egy idős nénike aki annyira nem lázadt be a dolgon a többiek igen.Párocska bérlete 58.000 ft volt mivel nem helyiek,persze a beígért "fizetjük azonnal" utalás nem jött meg 1 hét alatt...így a félretett pénzük ami volt elúszott...másik csávó munkavédelmi cipő 12000 ft,5000ft fölött nem fizetnek cipőt Sorban jöttek elő a jóságok,mikor azt mondtam köszönöm gyerekek,de nekem ennyi elég is volt itt ez a 2-3 óra,kiderült h a szerződés szart nem ért,pénz nem annyi,munka sem az,a munkaidő sem az,semmi nem az aminek mondták.Ismerős csaj annyit mondott aki belsős és ott dolgozik a külsősök aki bírja,20-25 nap után kirúgják őket és jönnek az újak! Köszöntem szépen öltöző,ruhát visszaadtam,majd valami hiányzik hát a sapkám... mondom tuti elkevertem,sehol nincs meg,se nálam,se a földön sehol,az új kolléga szólt h "ez nem a tiéd" a kitűzőim a sapkámról a szekrény tetején,ahova én nem láttam fel!

 

Mondom a "kurva anyátok h reggel 6-ra bejöttem és fél9kor már eltűnt a sapkám!" jön a csoportvezető h ránk várnak,majd meg sem lepődött h én már átöltözve menetre készen álltam.

- Ne haragudj eltűnt a sapkám,reggel ide tettem be most meg nincs meg,csak a kitűzők amik rajta voltak! - mondtam illedelmesen.

- Sajnálom,nem tudok mit tenni. - majd le sem szart elment a gyárba.

 

Kurva anyád neked is,mentem én is haza,bringához ki idegeskedve h beszoptam és még a sapkám is kellett valakinek.

 

Megláttam a bringám 4 raklap rápakolva bedöntve a fahulladék közé,na kibontottam az anyacsavaros zárat az ajtón ledobáltam a szarokat róla,majd bezártam az ajtót és látom eltűnt a bringámról a hátsólámpa. Visszanéztem a gyárra és a kurva anyátokat felgyújtok mindenkit mindjárt gondolat fordult meg bennem. Felpattantam és elgurultam,közben tömören összefoglalva átrágtam a dolgot, 12 órázni naponta 71ezer forintért,semmi juttatás,semmi kedvezmény a gyerekek után,szar meló,tolvaj,hazug gecik közt akik 2 óra alatt a sapkán és a bringalámpán vitték el?!?!?! Nem normális,vagy már én vagyok túl naív,köszönöm szépen de nem kérek ebből,hiszem,hogy találok jobbat ennél idővel,pedig mindig azt mondja az ember "ennél szarabb nincs" de van és mindig van szarabb!!!

 

A lényeg,hogy megy 1000el a munkahelyteremtés és egyre kevesebb a munkanélküli,köszönöm Magyarország,hogy szakmámhoz méltó helyet és lehetőségeket kapok és ezt mondhatom több 1000 "bajtársam" nevében is!!!

 

ÉLJEN MAGYARORSZÁG!!!

 

Új állás! Új élet! Válts velünk Te is! Több ezer állásajánlat a Cvonline.hu oldalán.

 

unnamed_1.jpg