Tévedésből utaltak százezret a SZÉP kártyámra

Tisztelt Blog!

 

Segítségüket kérem, hogy az alábbi esetben mik a jogi lehetőségeim! Munkahelyemen 7 év után felmondtam rendes felmondással 2014.02.25-én. A felmondásomat rendben átvették. Ezt követően a munkáltatóm, amikor én már felmondás alatt álltam "tévedésből" 2014.03.04-én elutalták az egész éves összeget az OTP szép kártyámra. ez 100.000.-Huf.

 szepkartya_elfogadohely.jpg

A kérdésem az lenne, hogy az ő hibájukból elutalt egyenleget levonhatják-e az utolsó fizetésemből, ezzel jelentősen korlátozva a munkabérem felhasználását. Úgy gondolom, hogy biztos van erre valami más megoldás, véleményem szerint a munkáltató tévedését nem háríthatják át rám 100%-ban, mivel a munkabéremet bankszámlára kapom, ami országunkban korlátozás nélküli fizetési eszközre ellentétben az OTP szépkártyával, ami erősen korlátozott pénz helyettesítő fizetési eszköz.

 

Alapvető élelmiszerre, számlabefizetésre alkalmatlan. Kérem segítsenek véleményükkel. Előre is nagyon köszönöm!

 

Tisztelettel:   vbeci

 

Kedves Vbeci!

 

A béréből nem vonhatják le, a Szép kártyáról kell törölniük.

 

Üdvözlettel:   Erynnis

 

Új állás! Új élet! Válts velünk Te is! Több ezer állásajánlat a Cvonline.hu oldalán.

 

unnamed_3.jpg