Ha nem tudsz nyalni, éhen is dögölhetsz

Önnek is van egy története? Kirúgták, megalázták, vagy az 50. interjún is elutasítottak? Zaklatja a főnöke, esetleg az alkalmazottaival akadtak problémák? Írjon nekünk! munkahelyiterror@gmail.com

 

Sziasztok!

 

Besokallva írom le 2 hónapos munkakeresési kálváriámat. Hogy 24 ezer forintos telefonszámlám lett különböző munkáltatókkal folytatott csevegésem miatt, természetesen ez az én gondom, nem az övék. De, hogy már több helyen próbálkoztam próbanapok jeligével ingyen dolgozni, sőt volt olyan is, ahol nekem kellett még fizetni is, mert a kassza nem volt zárható és mivel emberi szükségleteimet el kellet végeznem, hagyatkozhattam a törzsvendég gárdára, lazán lenyúlták a bevétel részét, mint kiderült, amit bizonyítani sem tudtam, hisz még kamera se volt. Ez azt hiszem kicsit nonszensz.

 sad_clown_by_manondraw-d517og1.jpg

Aztán volt olyan is, aki 2 nap múlva kitalálta, neki mégsem kell ember, mert nincs akkora forgalma és laza hasra ütéssel kifizetett 350ft-os órabérrel, ami a mai világban szerintem kicsit eltér a hagyományostól. Aztán ott van, hogy elmész egy új helyre az ott dolgozók olyan szinten féltik az állásukat, hogy hiába kell oda ember, mindenkit kiutálnak, a segítség szikrája sincs meg bennük, no persze nem az Ő hibájuk, hanem szerintem ez is a főnöké.

 

Könyörgöm, nem értem miért kell a nyomorult dolgozni akarókat ennyire kihasználni. Miért nem tehetünk ez ellen valamit? Azt mondják az okosok, ha dolgozni akarsz, van munka. Igen, csak ne legyél 50 felett, jól tudjál nyalni, persze azt se egy embernek, hisz érdekes mód minden munkahelyen van főnök, és még több önjelölt főnök, nos, az én nyelvem nem szolgál ilyen célt, akkor éhen is dögölhetek.

M.

 

A listazz.com segítségével Feketelistára tehetitek az inkorrekt cégeket, a megtévesztő álláshirdetéseket.

 

banner_1.jpg