Kirúgtak, mert eltűnt a bevétel

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!

 

Tisztelt MT!

 

Az én esettem arról szól, hogy dolgoztam egy pékségben. Nem is olyan régen, záráskor mindent úgy csináltam, ahogy kellett, lezártam a pénztárgépet, kiírta a napi bevételt, megszámoltam a pénzt, miből hány darab van, ezeket leírtam. Miután ez megtörtént, a végösszegből kivontam a nyitó pénzt, ami 20000 Ft és így kijött a napi bevétel és megegyezett a záró blokkal.

 

Ezután fogtam egy zacskót, amiben már benne volt az aznapi szállítólevél, ahhoz hozzá tettem a zárókészletes papírt és a közé a bevételt, ezt össze csimbókoltam és beraktam egy záratlan fiókba. Ismétlem egy záratlanba, amit nem lehetett lezárni, arra pedig mappákat helyeztem, bezártam a boltot és haza mentem.

 money-envelope-bribe-ok.jpg

Reggel már nem én dolgoztam, hanem a váltótársam, és azzal hívott fel, hogy eltűnt a pénz mindenestől, az egész zacskó, nem tudja oda adni a szállítónak, hogy bevigye a telephelyre. Elmondtam neki hogy oda tettem, ahová szoktuk, ott kell lennie. Nos, rendőrségi feljelentést nem tettek, aznap senki nem szólt semmit, másnap kaptam egy telefont, hogy ki vagyok rúgva és fizessem ki a kárt, amit majd levonnak a fizetésemből.


1.Nem tudja bizonyítani, hogy én voltam akkor mit von le jogos ez?


2.Állítólag lett készítve jegyzőkönyv, amit én nem láttam és nem is írtam alá, amikor engem vádolnak. Azt látnom kellett volna nem, és kellene nekem is lenni egy példánynak, nem?

 

Köszönöm a választ!