Semmilyen járulékot nem fizettek utánam

Önnek is van egy története? Írjon nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

 

Tisztelt Munkahelyi Terror!

 

A problémám talán kicsit bonyolult, de hátha kaphatok választ. Főállásban dolgozom egy vagyonőr cégnél. Hosszú évek óta mindig más céghez voltunk bejelentve. 2011-ben másodállású vállalkozóvá váltam, mert próbálkoztam egy webshop üzemeltetésével. Minden évben volt legalább egy cég váltás és mindig megkaptam a 36 órás igazolást is és az éves adópapíromat is odaadták, amikor bevallást kellett készítenem. Ezért nyugodt is voltam.

 confused-man.jpg

 

Most, egy rendezetlen táppénz probléma kapcsán, a könyvelőm megnézte a jogviszonyaimat és kiderült, hogy úgy kötött velem az utolsó cég szerződést, hogy a NAV-nál az előző cégtől ki sem vagyok jelentve. Ráadásul kiderült, hogy ezek a cégek, nem fizettek be semmilyen járulékot utánunk, dolgozók után. Most teljesen le vagyok forrázva, mert nem tudom, hogy számomra ezek milyen következményekkel járnak. Mert én jóhiszeműen azt hittem minden rendben van.

 

De ugye elvileg, amikor nincs munkaviszonyom, akkor nekem kellett volna fizetni a majd 70 ezer forintot havonta a vállalkozás miatt. Most nem tudom, hogy mit tehetek, mik a lehetőségeim. Esetleg ha valaki ért ehhez a dologhoz, megkérem, segítsen.

 

Köszönöm!

 

Amennyiben jogi tanácsra, vagy segítségre van szüksége, az mhtjog@gmail.com elérhetőségen vegye fel velünk a kapcsolatot!