Levél: Kémprogrammal figyelnek

Sziasztok.

Tegnap a munkahelyi szerver gépen érdekes programra bukkantam. KGB Employee Monitor.

 

Utánanéztem, és kiderült hogy egy kémprogram, ami minden billentyűzet lenyomást, képernyőmozgást, meglátogatott oldalak helyeit meg kismillió dolgot ment.

 

Szedtem le a gépemre kémprogram keresőt, és mit ad Isten találtam is egy KGB keylogger-t. Persze irtottam, és lejelszavaztam a gépet, mert utánanéztem, hogy az ünnepek alatt el volt indítva, gondolom akkor tehettek fel. Nem rég óta dolgozok ennél a kis cégnél, 5-en vagyunk. A főnök régi haverom, így értetlenül állok a dolog előtt. Nem mondtam még neki, hogy mit találtam, pedig elég pipa vagyok miatta, de úgy gondoltam, hogy előbb infót szeretnék róla találni, hogy erre van-e joga? (Gondolom nincs)

 

Szerződésben természetesen semmilyen ilyen monitorozási dolog nincs. Szóban megegyeztünk, hogy az irodában ne torrentezzünk.Ennyi.

 

Természetesen a dolog azért problémás mivel itt bennt mindenki levelezik, msn-ezik,skype-ozik így semmilyen adatunkat nem érezhetjük biztonságban.

 

Nincs pontos információm arról, hogy mióta van fenn a program a gépen, és hogy milyen adatot szerzett meg, de minél előbb lépni szeretnék.

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Üdv XY