Más lophat, én írásbeli figyelmeztetést kapok?

Tisztelt Blog !

 

Minap történt velem hogy irásbeli figyelmeztetést kaptam egy másik kolléganömmel együtt ,bár neki még adták át a papirt csak mondták ö is kap . Én nem írtam alá így ide sem adták .... Közöltem ,hogy jogtalan .Egy halmozottam sérültekkel foglalkozó speciális intézetben dolgozom azon az ominozus napon éjszakások voltunk .A reggeli feladatunk közel 30 gondozott lefürdetése .Ezt idöbe el is kezdtük ,egy gondozott megmakacsolta magát ö nem fürdik ,ilyenkor az ágyról se lehet leszedni ..öt hagytuk felöltözve betakarva az ágyába .Elvégeztük a szennyes leszámolását és elindultunk naplót írni .A dologhoz tudni kell az intézet ruhatára szegényes hétvégén mosoda nincs így sokszor nem tudunk megfelelő ruhát adni a gyerekekre ....volt a szobában olyan akin csak póló és liberó volt ,de betakarva sajnos ö viszont hamar lerúgja a takarót ezt nagymama úgy reagálta le ,hogy pucér volt a gyerek nyitott ablaknál.. Megérkeztek a nappalos kolléganőnk .

 young sad woman-804446.jpg

Átadtuk az osztályt nekünk kb már 20 perc volt hátra a műszakból .Majd megérkezett a harmadik nappalos kolléga is akinek elmondtuk mi történt és hogy egy gondozott nem fürdött .Ö azonnal hátrarohant levetkőztette a gondozottat majd kinyitotta az ablakot ez lehet fordítva volt nem tudjuk .Majd visszajött a kezelőbe ahol mi és a többiek voltunk közölte hátra megy fürdetni azt az egy gondozottat. Ekkor megérkezett a gondozott nagymamája így együtt mentek hátra .Ö persze csodálkozva hogy nyitva az ablak hideg van a gyerek levetkőztetve ..és ránk fogta ,de azonnal közölte is hogy mi már elmentünk haza ...

 

Majd nagymama panaszra ment így több nappal később kaptunk egy írásbelit vagyis én mert másik kolléganő nem volt műszakba akkor ,de nem írtam alá így meg se kaptam a papírt ...elolvastam és elmondtam ,hogy nem igaz ami ott le van írva .Majd irtunk a másik kolléganőmmel egy feljegyzést a dologról és beadtam igazgatónak ,helyettesnek és persze a főnővérnek is hiszen ez az ö magán akciója volt és a többiek nem is tudtak róla .Igazgató más napra választ ígért a válasz az volt harmadik kolléganő is írni fog aki miatt tulajdonképpen mi kaptunk írásbelit de nem függeszt fel semmit ..tehát nekünk marad az írásbeli ...Közben sikerült nagymamával is beszélni aki elmondta velünk akart lenni ,de a kolléga vele azt közölte mi már nem vagyunk ott ..valószínű félt hogy kiderül a bibi mivel mi az osztályt átadtuk ö nekünk nem jelezte hogy bármi gond lenne ...

 

A poén a főnővér irányít az igazgató csak egy bábu a helyettesnek pedig nem sok szava van ...A bűnös kolléganő pedig már régóta dolgozik itt többször eltusoltak neki már sok mindent pl hogy ittasan jött be ,hogy rendszeresen lop ....mindezért ö tojást visz cserébe ...tehát az tuti hogy megpróbálják eltusolni a dolgot csak azért is és mivel hallottuk amikor az igazgató kérdezte a főnővért miután beadtuk a kérelmet hogy vizsgálják felül a döntést , ilyenkor mi a teendő a főnővér egyszerű válasza semmi már ugyis megkapták ...kérdésem forduljunk bírósághoz az igazunkért ???Volt rá példa hogy táska vizit volt ezt a kollégát elengedték nagy batyuval ,tudták ,hogy lop más pedig írásbelit kapott vagy elküldték ...ez a demokrácia ???

 

üdvözlettel Niki

 

Új állás! Új élet! Válts velünk Te is! Több ezer állásajánlat a Cvonline.hu oldalán.

 

unnamed_1.jpg