Előre tudták, hogy nem vesznek fel

Önnek is van egy története? Kirúgták, megalázták, vagy az 50. interjún is elutasítottak? Zaklatja a főnöke, esetleg az alkalmazottaival akadtak problémák? Írjon nekünk! munkahelyiterror@gmail.com

 

Kedves MT!

Jót mosolyogtam a héten, ezt mesélném el Nektek. December elején beadtam jelentkezésem egy helyre. Az általuk leírt feltételeknek - a kiírás szerint - megfeleltem. Néhány nappal később telefonhívás, behívnak felvételi beszélgetésre. Örültem ám, készültem én alaposan.... jogszabályok, a cégről mindent, kapcsolódó feladatok gyakorolva, alaposan végiggondolva, mit kérdezhetnek stb.

 

Szerdán pontosan időben megjelenek. Portán várakozás, beszélgetek az ottani biztonsági őrrel. Elmondja, hogy 6 embert várnak aznap, 20 perces váltásokkal. "Huhh" - gondoltam magamban, ez gyors menet lesz.... nem lesz lehetőség rizsázásra, kedélyes jópofizásra. Tömören, 2 perc alatt kell meggyőzni Őket, hogy Én vagyok az ő emberük.


Odabent, a feltételezésem igazolódik is. Kb. 3-4 mondatot engedtek elmondani, majd elém tettek egy feladatot, amelyre legjobb esetben is 15 perc szükségeltetik. 10. percnél közlik, hogy fejezzem be, lejárt az időm. A felvételiztető hölgy, aki a főnök, kifejezetten unszimpatikus volt. Köszönik a megjelenést, hívnak telefonon (magamban ezen jót kuncogtam), stb.

letter_opening.jpg

Tudtam, hogy esélyem nincsen...., így kicsit még bánkódtam aznap, majd próbáltam elfelejteni ezt a kudarcot, hiszen nem szívesen dolgoznék egy olyan helyen ahol a főnök egy savanyú nő. Azonban nem engedték. Délután levelet kapok, nézem a feladót, az előző napi helyről máris megérkezett a levél. Csodálkozom, hogy milyen gyorsak ők is, és a posta is. Kibontva olvasom, hogy köszönik, de másra esett a választásuk, bla, bla, bla a szokásos...

 

Dátumként pedig - nem, nem a felvételi beszélgetés napja - hanem 2 nappal előbbi időpont, amikor még nem is törént meg az interjúztatás....

 

Hát igen, ez Magyarország..... Sok hely előre leosztva az ismerősöknek, de legalább a dátumozásra figyelnének.

 

 

HIRDESSEN SZINTE INGYEN A MUNKAHELYI TERROR BLOGON!

 

index_13.jpg