Aki akar, talál munkát

Olvasónk, N3o szerint csak az nem talál munkát, aki nem is akar dolgozni. Ti hogy látjátok?

Aki akar munkát találni, az talál is. Én egy hét alatt alatt találtam, diploma nélkül. A fizetésem 100 ezer felett volt, plusz juttatások. Aztán ott hagytam, mert meguntam, és most a diplomáért megyek, egyetemre járok.

 

Ami fontos az a jó kommunikációs készség és a nyelvtudás. Ha valaki nem tud beszélni, akkor hiába próbálkozik sokszor.

 

Viszont itt az egyik haverom, hasonló végzettséggel rendelkezik, illetve most már friss diplomás. Neki 3 nap kellett ahhoz hogy munkát találjon. A fizu 100 ezer felett, 200 felé. Nem erőltette meg magát.

Ja és nem ilyen gyere beszervezünk állások ezek és nem is műszaki végzettségű, és én se informatikusnak készülök.

Bankok, biztosítótársaságok, call centerek stb.

Még egyszer leírom:
AKI AKAR, TALÁL MUNKÁT.

Kortól-nemtől függetlenül.

Továbbra is várjuk a leveleket a munkahelyiterror@gmail.com címre! Az érdekesebb kommentekből is szemezgetünk. A levelek semmiféle cenzúrán, vagy kontrollon nem esnek át, a helyesírási hibákat sem javítjuk, ezért tessék odafigyelni

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre várja Erynnis.