Éhségsztrájkba fogok kezdeni


Hogy jártam én a budakalászi Corában . Azt biztos már pár hónapja nem igazán voltunk túl sokan a friss áruátvételen . Mivel Cs. Lacit ki rúgták nem pótolták az ember hiányt , amivel még valahogy kijöttünk hárman .

A gondok csak ott merültek fel amikor P. Józsi is elment így még kevesebben maradtunk gályázni . Így még több meló zúdult ránk ami szabadság kiadásakor keletkeztek problémák . A végén amikor Jenci is kilépet akkor keletkezett a káosz nálunk .... minél több munka kevesebb figyelem . Azt biztos, ennyi ember létszámmal lehetetlen normálisan precízen át nézni az áru készletet mert akkor az ember nem nyolc órát dolgozik hanem tizennyolcat .

Odajutottunk az utóbbi hónapban ketten Gabival dolgoztunk mint az állatok eltűrve a sofőrök atrocitásait , és ilyen feszültségben nem lehet elvárni , hogy az ember 100 % produkáljunk .Többször is jeleztünk hozzanak embert ,mert nem bírjuk mivel az árukészlet semmivel se csökkent... Igazából a Gabinak köszönhető a a túlteljesítésének mert nélküle szerintem már rég összeomlott volna az átvétel . Az én helyzetemre szeretném felhívni a figyelmet, pénteken történt .

Már reggel nem akartam bejöni dolgozni mivel a fiam az iskolában benyalt valami vírust amit én is elkaptam , igazolni tudom mivel fiam otthon van ,elmehetem volna táppénzre de gondoltam arra nem hagyom Gabit cserben . Tudjuk a pénteki nap a legnehezebb nap a Corában nálunk .A gond ott volt amikor még nem láttam kiutat lesz e ember hétfőn mivel Gabi két hétre szabira megy ... akkor mi lesz velem .

Mivel kurvára nem éreztem jó magam még nyakamon a szállítok , már nem érdekelt az egész már a kisebb dolgokat már futó szalagként vettem az árut és megtörtént a baj az egyik szállító 20 kg sajttal megvágott .

Érdekes nem tudom hogy a Eta lejött lemérték a biztonsági emberel és avval kezdtek gyanúsítani ( unatkozó jóképűségű káplár egyből karriert látott benne és összeesküvést álmodozik ) ,hogy össze játszok a szállítóval , ami engem is annyira megdöbbent most sem értve a feltevést ... A katarzist ami velem történt azt még az ellenségeimnek sem kívánom ...elvitek a Szentendrei Rendőrségre mint bűnöző , ott úgy bántak velem mint egy közönséges bűnöző . Levették velem a nadrágszíjait a cipőfűzőt és bezártak a fogdában ahol HÁROM ÓRÁT KELLETT VÁRNOM A KIHALLGATÁSÉRT .

Ezt a megaláztatás ... hát nem tudom kinek volt jó de nekem nem ... A cég nem biztosítottak megfelelő létszámot az áruátvételhez.De az tény én is hibáztam de semmi közöm ahhoz a barom szállítóhoz .. .
UTOLSÓ ESETBEN ÉHSÉGSZTRÁJKBA FOGOK KEZDENI . Most jelenleg idegösszeomlással kezelnek nyugtatókat szedek alvásrohamaim vannak - be pánikoztam ...