Inkább otthon lennék kenyéren és vízen

Kedves Blog!

 

Rövid leszek: Én fél évet voltam kint mérnökként, egy magyar származású, magát nagy magyarnak valló “úriember” üzemében. Biorobotként, napi 11,5 órát töltöttünk a cégnél. Ami bent volt: újjlenyomatleolvasó, kamerák(wc kivételével mindenhol), semmi lazsálás, se telefonálás, se külső email,web elérés, csak megszabott ruhaviselet (szövetnadrág,galléros felső), és mocskos retkes munka.

 


Letolást kaptam pl., ha a szomszédomtól kérdeztem. A csoportvezetőt hiába kérdeztem, azt mondta oldjam meg. Ha időre nem végzek kirúgnak.

Munkám becsülettel elvégeztem, vízumom lejártával hazaiszkoltam. Utolsó havi fizetésemet egy ügyvédi iroda fenyegetős levelére kaptam meg hónapokkal később (persze nem a teljes összeget).


Kint ezt mondtam magamban a csillagos égre tekintve, szivarral és whiskyvel a kezemben :” Inkább otthon lennék kenyéren és vízen…”

 

Üdv

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.comcímre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!