Rendszeresen bögyösnek nevez

Tisztelt Szakértő,

Szeretnék tanácsot kérni egy kellemetlen munkahelyi szituáció kezelésére.
Nem feltétlenül "terror"-nak nevezném, de engem nagyon zavar.

37 éves nő vagyok. Az 50 év körüli főnököm,természetesen férfi, rendszeresen mások előtt "bögyös"-nek nevez, amin mindenki nevet, de én nem tartom tartom viccesnek, Már volt, hogy visszaszóltam, hogy "tökös", de nem érzem jó megoldásnak. Zavarba hoz, méltatlan helyzet és nem tudom mit mondjak, úgy, hogy a többiek előtt ne vesztesként jöjjek ki a szituációból. Zavarba jövök és ő ennek ellenére időnként így nevez, amit egyre sértőbbnek érzek.

Az utóbbi időben olvastam kommunikációval kapcsolatps cikkeket és tudom, hogy fel lehet készülni ezekre a szituációkra előre, de hiába pörgetek le magam előtt párbeszédeket, nem jut eszembe frappáns válasz.
Nem szeretném magamra sem haragítani, de szeretném, ha felhagyna ezzel is.

Több diplomával rendelkezem, ügyelek a jó megjelenésemre is, nem tetszik, hogy így szólít. Nem tartom egy munkahelyen (meg máshol sem) ezt elfogadhatónak.



A helyzet feloldására a tanácsát előre is köszönöm,

Eszter
 

 

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre küldheted!