Hiába akarok dolgozni

Én egy 28 éves nő vagyok és az a helyzet, hogy én sem találok munkát már 3 éve.Nekem van egy érettségim van egy lakberendező és lakberendezési cikk eladó bizonyítványom és nagyképűség nélkül mondom de jó virágkötő is vagyok.Én sajnos csak az alkotáshoz értek.Szeretek rajzolni szeretek szép dolgokat késziteni ezért mentem lakberendező suliba a kemény 4 éves érettségi után.


De sajnos még csak alkalmam sem volt egy napot sem dolgozni lakberendezőként mert nincs gyakorlatom és könyörgöm hogy is lehetne ha senki nem ad lehetőséget.Ezért hagytam is a lakberendezősködést és hála egy ismerősömnek aki meglátta bennem a lehetőséget és megtanított a virágkötészetre.5 év alatt mindent megtanultam a virágkötészetről mégsem kapok munkát.


Pedig én igazán próbálkoztam, még külföldre is kiutaztam a férjemmel.Ugyanis amiért nem volt munkám nem vehettünk fel hitelt igy nem tudtunk lakást venni.Tehát kimentünk, szerencsére abból amit kinn kerestünk megvehettük a lakásunkat.De hiába ha most nem találok munkát és nem tudjuk fizetni a számláinkat.A férjem 1 hete dolgozik a létminimumért asztalosként.


Én elmentem egy Privát üzletbe dolgozni de 2 hónap után leépítés volt és mivel engem vettek fel utoljára és mivel nekem még nincs gyerekem ,engem bocsátottak el.Pedig azért vállaltam el a munkát hogy végre nekem is legyen gyerekem ,mert ugye 1 év bejelentett munkaviszony kellene.És nem ez volt az első ilyen szerencsés munkahelyem.Mert bármennyire is szeretném vagy nem akarnak bejelenteni ,vagy csak 4 órába és nevetségesen alacsony fizetést akarnak adni amire még nekem kellene ráfizetnem hogy egyáltalán dolgozni járhassak.


És mikor azt hiszem hogy végre rendbe jönnek a dolgok, akkor valami ilyen dolog miatt elbukik az egész és hiába próbálkozom és hiába AKAROK DOLGOZNI nem sikerül.Lassan kifogyok az időből és soha nem lesz gyerekem.De akkor mi értelme van ilyen nyomorúságosan élni.

Amennyiben van olyan történeted, amit szívesen megosztanál másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt részed, akkor írd meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Munkajoggal kapcsolatos kérdéseket a munkahelyiterrorjog@gmail.com