A fiatal talpnyalók lenézik a dolgozókat

1999 őszén álltam munkába egy német multinál, mint szinkrontolmács. Kevés fizetés indulásnak, de mivelhogy akkor indult a cég, így jó kilátások voltak a feljebb lépésre, tehát a remény birizgáló sugarával egyetértettem. Nem bántam meg, és hamar a logisztikán kötöttem ki és vittem az osztályt a németek örömére. Múltak az évek a munkafolyamat már a kisujjban, de nem szálltam el. Egyszer aztán belépett egy román a rosszabbik fajtából és onnan kezdve az életem kín és pokol lett. Az egyén olyan jól átverte a vezetőséget (NAGY HIBA), hogy nem egész 2 év után elküldték.

 

 

Ez a román volt a főnököm, akinek gőze nem volt a logisztikáról, a nyelvet nem tudta, a folyamatokat csak az oviból ismerte, de jó hazudozásait értékelték a főnökök, amik persze később kiderültek, de nekem korábban mennem kellett. Nem tudta elviselni, hogy kiálltam az igazamért és úgy látta, hogy meg kell szabadulnia tőlem. A csodálkozás nagy volt persze, a dolgozók körében, mert akkor már 8 éve vittem a munkát, napra kész adatokkal. A legnagyobb baj az volt, hogy ennek a románnak a barátja volt a vezérdiri, akivel falubeli is volt. Ez csak egy megállapítás, mert ennek ellenére se éreztem volna ott továbbra jól magam.

 

Magyarán kitúrtak. Ebben a közegben nehéz lett volna minden normális embernek helytállnia, így tehát nekem sem sikerült.
Van az embernek egy embersége, ami az idő múlásával még emberibb lesz, vagy eltorzul. Remélem az enyém megmaradt emberinek.

 

Ezt a multinémetkapitalista céget Debrecenben működtetik, ahol mára sajnos már a dolgozók is csak "Rabszolga tartó helynek" tartják. Ünnepnapokon kell dolgozniuk (Május 1) mint rossz példa, és a többin is. A vezető emberek fiatal talpnyalók, lenézik a dolgozókat, de nekik jól megy és ez itt a lényeg.

 

A kis-főnökök nem rendelkeznek vezetői tapasztalatokkal, de nem is kell, csak jól tudja rugdosni a népet.

 

Szégyen az országunkra nézve, hogy eddig süllyedtek embertársaink!! Miért és meddig kell ezt művelni azokkal, akik az ő fizetésüket (főnökség) keresik meg, akik nem csinálnak semmit, csak dirigálnak, vagy inkább úgy fütyülnek, mint a multi nekik.


Hogy mondja Orbán? "Hajrá Magyarország, hajrá Magyarok", de azt nem mondja, hogy ennek NAGY ÁRA LESZ.

 

 

Üdvözletem és vigyázzanak, hogy kit vesznek fel!!!!!

 

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.