Itthon ülök pénz nélkül

Tisztelt Munkahelyi Terror!

 

A segítségüket szeretném kérni. 4 évig 67 %-os rokkantnyugdíjas voltam, de sajnos visszavettek 44 % ra, így semmilyen járadékra nem vagyok jogosult,mivel a megrokkanásom alatt nem álltam munkaviszonyban.Tavaly decemberben végre találtam egy heti 12 órás munkát ,amit március végéig el tudtam végezni.

 

 

Beteg lettem ,azóta se tudok bejárni,állítólag táppénz nem jár részmunka időre, de közben az is kiderült, be sem jelentettek. Már mindent megpróbáltam. Jártam APEH-nél, OEP-nél, a bérpapíromon szerepel ,hogy vontak nyugdíjra, tb-re, stb..., de piros a taj kártyám, ennek intézése folyamatban van.


Munkaszerződésem az van.Kérdésem mit lehet ilyenkor tenni? 0 forintért itthon ülök, az állapotom nem javul,a munkahelyemről valószínűleg el is küldenek, mert utána mertem járni, miért piros a taj kártyám! teljesen kilátástalannak látok mindent. Kérem, ha van valami ötletük, akkor írják meg a blogon, az elérhetőségemet pedig meghagytam. Segítségüket előre is köszönöm.

 

Üdvözlettel: m