Túl magas a fizetésem

Tisztelt Munkahelyi terror!


Elküldöm önöknek is a problémámat, hátha tudnak segíteni.1953.áprilisban születtem, férfi vagyok. A munkahelyemen a jelenlegi átlagéletkor kb. 30-35 év. Velem egykorúak többségében kikoptak, illetve korábban csoportos leépítés során már felmondtak nekik. (jelenleg csoportos leépítés nincs napirenden). Itt 9 éve dolgozom. Viszonylag magas bérrel rendelkezem: és most ez az alapvető probléma, mert bérkeret-túllépés fenyeget. Vezetőim szerint ezt másképpen, mint az én személyemmel, nem tudják feloldani. Egy nagyon magas (volt vezetői) bérrel rendelkező kismamát kell visszafogadni beosztottként, illetve a napokban már több fiatal dolgozót vettek fel (deklaráltan alacsony bérrel).

 

dont-understand.jpg


Fentieket szóban már közölték velem, azzal, hogy 1-2 hónap múlva meg kell váljanak tőlem.
Feladat-átstrukturálásról is beszélnek (hogy legalizálják valamiképpen a folyamatot). Ezzel ellentmond: már nyilvános az éves feladat-kiosztás, amiben lényegi változás nincs, és az én feladataim mellé már az új kollégákat nevesítették.

 

Nos, nekem ez a helyzet nagyon nem tetszik.

 

Tanácsukat kérem: Mire számíthatok, ha a felmondás bekövetkezik Milyen indokot találhatnak? Esetleges orvoslatért hova, milyen indokkal és milyen eséllyel fordulhatok?

 

Köszönettel...

 

 

Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!

 

Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a munkahelyiterrorjog@gmail.com címre.