Pályakezdőként szívat a főnököm

Üdvözlet,  Márk vagyok, pályakezdő, A sztorim a következő.

 Nagyon megörültem amikor suli után szinte azonnal felvettek, ráadásul a szakmámban (autőszerelő), viszont egy ideje úgyérzem hogy, mind a fönököm, mind a kollégáim kihasználnak. A mai nap például a fönököm a munkaidőn kivüli túlórára akart volna kötelezni telefonon, mivel nem kérdezte meg hogy egyátalán szeretnék-e a maradni, ezért a munkaidőm leteltével hazamentem. Kiváncsi vagyok hogy holnap az akciómat mivel jutalmazza (mivel holnap ráadásul fizetés nap is van), hogyan védekezhetnék ellene, mivel rövid ismeretségünk tapasztalata alapján egyáltalán nem tartom egyenes embernek.

1109366-33230365.jpg



Még próbaidő alatt vagyok, így mindkettőnknek jogában áll azonnal felmondani a másiknak. A kérdés: bár tudom hogy nem kell megindokolni, de ha megindokolnám ezt és ehhez hasonló történteket, amik amúgy is a rendkívüli felmondást következményezhetné, az nekem segít, ha például nem akarna fizetni? Bőven elég lenne nekem ha ettől a felmondó levéltől megrettenne és kifizetne, aztán kalap, kabát. (egy szebb világban elismerné a hibáit és tovább alkalmazna), de ha ez perrel járna akkor mire készüljek fel?

 Előre is köszönöm a segítségüket