Előre le vannak zsírozva az állások

 Hello,   

Egy nem tul nagy, de nemzetkozi cegnel dolgozom (22 orszagban van jelen, irodak vilagszerte), lassan ket eve. Tobbszor is palyaztam a cegen belul meghirdetett (az enyemnel jobb) allasra, de nem sok sikerrel. Volt egy olyan erzesem, hogy feleslegesen erolkodom, elore el van dontve ki fogja kapni az allast. Azutan egy nap felhivott otthon az itteni kirendeltseg vezeto, hogy erdekelne-e egy masik pozicio a cegnel, izgalmasabb munka, jobb fizetest... Mondom persze. Akkor tied az allas.   

index_1.jpg

Ket nap mulva a nekem igert poziciot meghirdettek a cegen belul, tobben is jelentkeztek ra, interjukat szerveztek, a vegen bejelentettek, hogy en kaptam meg az allast. (engem is behivtak interjura, azt beszeltuk meg, hogy konkretan mit fogok csinalni, mikor kezdek stb.)  

 Nem ertem mi szukseg volt erre, de ugy tunik a korabbi megerzesem valosnak bizonyult... :)   

Udv: Istvan