Szexszel zsarol a főnököm

Sziasztok!

 

Most találtam rá erre az oldalra és szeretnék segítséget kérni, ha lehet, mert sajnos fél éve pokol az életem a munkahelyemen és már csak pár hetem van hátra itt, de szeretnék valamit tenni. Ez az első munkahelyem a diákmunkákat leszámítva, nemrég múltam 21 éves. A középiskola után bejutottam az egyik egyetemre, de sajnos félbe kellett szakítani a tanulmányaimat, mert komoly családi problémáim alakultak ki otthon. Édesanyámnál súlyos betegség alakult ki, nekem kell őt ápolnom és egyedüli pénzkereső és családfenntartó lettem, édesapám sajnos elhagyott minket, amikor még kicsi voltam, azóta pedig teljesen eltűnt.

 

Érettségivel sajnos nem nagyon tudtam válogatni az álláslehetőségek közül, így az első helyre, ahova sikerült bejutnom ott maradtam. Egy kis cégről van szó, irodai munkát ajánlottak. Igyekeztem nagyon hajtani és mindenkinek megfelelni, úgy érzem jól és tisztességesen végeztem a munkámat. Nem dolgozunk sokan az irodában, de mindenkivel megtaláltam a hangot. Sajnos a főnököm valószínűleg félreérthette azt, hogy mindig kedves és visszafogott voltam, mert nagyon rövid idő után elkezdett rám nyomulni. Pedig egy családos, 3 gyerekes férfiról van szó, aki látszólag teljesen idilli családi életet él.

 mobbing-am-arbeitsplatz-1280px-854px0.jpg

Már az első olyan próbálkozásánál, amikor világossá vált előttem mit szeretne megpróbáltam beszélni vele, hogy nem szeretnék tőle semmit, de csak mosolygott és azt mondta, majd idővel meggondolom magam és ő amúgy is megkapja, amit akar. Hónapokig folyamatosan hívogatott mindenféle közös, munkaidőn túli programokra, de mindig visszautasítottam. A munkahelyen persze visszafogta magát, de emaileket írogatott, sőt, telefonon hívogatott. Próbáltam újra és újra tisztázni vele, hogy csak munkakapcsolat lehet közöttünk, de továbbra sem érdekelte. Végül egy hónappal ezelőtt, amikor már teljesen magam alatt voltam az otthoni nehézségek és a főnököm állandó zaklatása miatt, kifakadtam és amikor felhívott, elküldtem a francba. Arra számítottam, hogy ki fog rúgni egyből, de már ez sem érdekelt.

 

Másnap behívott magához beszélni és megmondta, hogy vagy elmegyek vele júniusban egy hétre külföldre és kvázi a szeretője leszek, vagy ki fog rúgni. Kiborultam és zokogni kezdtem, de megmondtam, hogy nem hagyom magam zsarolni, inkább elmegyek. Május végéig azt mondta mindenképpen maradnom kell, különben nem hajlandó a fizetésemet odaadni. Kénytelen voltam ezt lenyelni, így még mindig ott vagyok és nap mint nap végig kell hallgatnom, hogyan hord le mindféle k*nak, mintha én akartam volna őt és nem fordítva. Természetesen mindezt a munkatársak előtt.

 

Igyekszem állást keresni így az utolsó hetekben, de interjúkra nem tudok eljutni. És ott van az otthoni probléma is, tartalékom pedig nincsen. Azt szeretném megkérdezni, hogy hova tudok fordulni a problémámmal, mert rendkívül megalázónak tartom ezt az egészet és nem szeretném ennyiben hagyni.

 

 

Új állás! Új élet! Válts velünk Te is! Több ezer állásajánlat a Cvonline.hu oldalán.

 

unnamed_3.jpg